kupie 2 silniczki.

witam,
Proszê o informacjê, je¿eli kto¶ posiada na zbyciu w dobrej cenie 2
silniczki.
Model wykonany jest ze styropianu, wzmocniony i gotowy do pod³±czenia
silniczków.
Górnop³at.
Posiadam 2 silniczki, ale nie wiem z jakiego powodu jeden krêci siê obecnie
wolniej od 2 i jak mo¿na przypuszczaæ, model skrêca.
Moc musi byæ dosyæ du¿a, nie znam siê na parametrach, ale my¶lê ¿e silniki
jakie obecnie posiadam to 380 i to za ma³o.
Proszê o informacjê, je¿eli kto¶ posiada na zbyciu w dobrej cenie 2
silniczki.
pozdrawiam
Kampa
Reply to
KAMPA-tech
Dnia 23.11.2005 KAMPA-tech snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał/a:
Ja posiadam dwie 150 nawet z przekładniami.
Drogi KAMPA!
"Tupetu" to Ci nie brakuje i niektórzy to cenią.
Ktoś już kiedyś na tej grupie napisał, że modelarstwa lotniczego bez wiedzy nie da się uprawiać.
Chcesz się zająć importem - brawo! Jako handlowiec wiesz, że robienie czegoś w ciemno może drogo kosztować. Podobnie z modelarstwem.
Były już wcześniej na temat twoich wypowiedzi kpiny, które w moim rozumieniu miały Ci uzmysłowić, że zabierasz się do tematu ze złej strony i ... chyba nic nie zrozumiałeś.
Napisz jakimi modelami chciałbyś latać przez najbliższy rok, a ludzie powiedzą Ci co gdzie i jak kupić i co z tym zrobić, żeby latało jak samolot, a nie jak kamień.
Na innej grupi napisano wczoraj o komputerach "Fast, reliable, cheap - you can have only two of them". Parafrazując albo bawisz się w przeróbki zabaweczek i jesteś na tym polu pionierem i każdy krok będziesz czuł na własnym portfelu, choć tobie wydaje się, że na dzień dobry oszczędziłeś, albo zdobywasz jakąś wiedzę i stosujesz sprawdzone rozwiązania, a i wtedy modelarstwo nie jest za darmo.
Ja do pierwszego startu GWS Pico Stick wydałem: 360 Używany Hitec Focus 190 Zestaw do budowy modelu 300 Hitec Feather i 2x Hitec HS-55 50 Regler od Gumnego 100 Najtańsze NiCd (duży błąd!) 360 Ładowarka BC100
Wiele z tego zostało mi do dzisiaj, ale wiele razy na tej grupie pisano, że initial costs >= 1200 zł.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
witam,
U¿ytkownik "Kacper Perschke" napisa³ w wiadomo¶ci \
ju¿ kupi³am 2x400 elektryki.
:)
hm... grupy dyskusyjne moim zdaniem powinny byæ miejscem gdzie mo¿na podzieliæ siê swoimi przemy¶leniami, dyskutowaæ na ich temat, opisaæ swoje wyczyny i prosiæ o radê... przynajmniej do tej pory na GD na których siê udzielam tak to wygl±da.
coraz bardziej to sobie uzmys³awiam.
no, zgadza siê.
:) uparty jestem i raczej nie zwracam uwagi na tego typu wypowiedzi...
wiesz, my¶lê ¿e na pocz±tek powinienem zaj±c siê slow fly
Proszê w takim wypadku o informacje, gdzie, jak, za ile itp.
Z wielk± chêci± spotkam siê z kim¶ aby pokaza³ mi co, jak w wawie.
wybieram opcjê nr 3 !!!
to sporo. ale da siê zrobiæ...
j.w.
pozdrawiam
Kampa
Reply to
KAMPA-tech
Dnia 23.11.2005 KAMPA-tech snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:
Świetnie!
Domyślam się, że pod hasłem slow fly rozumiesz samoloty z napędem elektrycznym latające powoli.
Ja używałem dwu sklepów w Warszawie: 1)
Średnio tani, średnio drogi, ale raczej kitu ci nie wcisną. 2) Na Bitwy Warszawskiej
Dośc drogi, potrafią się strasznie wymądrzać, ale można wszystko co jest na miejscu pomacać (a potem w razie czego kupić gdzie indziej)
Z tego co pamiętam jest w Warszawie jeszcze co najmniej dwóch sprzedawców mających coś do powiedzenia w sprawi Slow Fly i mających strony w internecie, oraz co najmniej jeszcze paru innych u których też można choćby pooglądać, jeśli nie pomacać. Strona
jest już w 30% nieaktualna, ale traktuj jako startową.
Ja znalazłem pomoc (za darmo!) człowieka uczestniczącego regularnie na grupie i na forum alexa
. Ale zarazem ta pomoc to było oblatanie modelu który już wykonałem i wskazanie braków, a nie prowadzenie za rączkę.
Bawiłem parę razy z grupą organizowaną ad hoc przez Pana Wiesława Dzika zimą do latania pod dachem. Tam widziałem człowieka, który szkolił za pieniądze.
Ponieważ interesowałem się lotnictwem od 1976 roku, więc pewne reguły którym podlega obiekt latający, a w szczególności samolot są dla mnie mnie lub więcej oczywiste. Tu mogę odesłać Cię do książek, albo stron angielskojęzycznych, lub choćby dla smaczku do ston Piotra Piechowskiego
.> [...]
No to nie ma zmiłuj.
Ja bym widział to tak ( a jest tu wielu znacznie bardziej doświadczonych): 1) Odpowiedzieć sobie na pytanie, czy przez najbliższe trzy lata wystarczą Ci modele latające góra dół i lewo prawo, czy muszą mieć od razu możliwość kręcenia pełnej akrobacji? Wystarczą -> wystraczy aparatura trzykanałowa = taniej Od razu jazda -> aparatura minimum cztero kanałowa = 200 zł drożej 2) Zapoznajesz się z
Kupujesz aparaturę i trenujesz w domku
Zdobywasz potrzebną wiedzę (trochę mechanika lotu, trochę radio, trochę silniki napęd elektryczny i akumulatory) 5) Szukasz dla siebie modelu na początek.
Powodzenia
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
U¿ytkownik "KAMPA-tech" napisa³ :
Oczywiscie tak, jednak w pewnych granicach. Ty granice lamerstwa i lenistwa ciut przekroczy³es.
A dupci ruszyc i googla odpalic nie ³aska? Tysi¹ce ludzi w ró¿nych jêzykach œwiata opisa³o ten problem na www, ale ty musisz mieæ wersjê specjalnie dla siebie. Najlepiej szybko i za darmo??
Zacznij choæby od mojej strony. Znajdziesz tam te¿ sporo o sklepach modelarskich
To nie jest trudne, szkoda ¿e sezon nie jest ju¿ zbyt lotniskowy.
kojot