no i może bateria... do tych silniczków.

Witam ponownie,
Tak sobie myślę, może od razu baterię do silniczków, o których pisze w
poprzednim poście.
Duża pojemność, ale nie może być bardzo ciężka, (aktualnie zamontowana w
modelu to (nie wiem jaka ;)) - 6 połączonych ze sobą rozmiar na oko dł-
3,5cm szer 2cm. zielona ni-mh...
pozdrawiam
Kampa
Reply to
KAMPA-tech
Witam proponuje zajrzec na
, a pewnie cos da sie dobrac. "Bateryjki" równiez w duzym wyborze, zielone takze ;-) pozdrawiam Wojtek
Reply to
marwojtek