dla tych co bawia sie drewnem i kartonem

Witam,
szukam kogos kto wykonuje modele wg. wlasnych planow (okrety, budynki,
samoloty) z tektury, kartonu lub balsy.
Mialbym propozycje:
ja dam Ci material za darmo, wytne go b. precyzyjnie (ploter).
Ty rozrysujesz do wyciecia i skleisz.
Gdzie tkwi "diabel"? - tu: jeden model dla Ciebie, drugi taki sam dla mnie.
Ty bedziesz mial swoj model za darmo, ale w zamian zrobisz drugi taki sam
dla mnie.
Dlaczego tak? Ano, mam ploterek i potrzebuje uruchomic uslugi wycinnia i
grawerowania w tekturze, balsie, drewnie itp - ale musze miec cos na tzw.
wystawe - zeby klienci widzieli co mozna tym czyms wyciac - stad moja
propozycja.
Jest ktos chetny?
Jak co to gg: 10561 lub 5317992 lub priv
Reply to
Mariusz
Napisz proszê co¶ wiêcej na temat swoich us³ug. Mi osobi¶cie "diabe³" siê nie podoba, ale chêtnie dowiedzia³bym siê wiêcej czy mo¿na co¶ u Ciebie wyci±æ - je¿eli tak, to w jakim mie¶cie? Czy tylko wycinasz, a materia³ i plany musi dostarczyæ klient, czy wystarczy tylko przes³aæ plany, a materia³ posiadasz w³asny? Jakie s± ceny? Ile np. kosztuje ciêcie balsy? Je¿eli masz dostêp do balsy, to w jakich wymiarach i za ile? Pozdrawiam, peTer
Reply to
peTer
Jakiej balsy (wymiary, twardo¶æ) potrzebujesz i ile, oraz w jakiej miejscowo¶ci mieszkasz ? Pozdrawiam. B.
Reply to
Barto
[cut] od konca zaczne: Barto: generalnie twardosc i wymiar niema znaczenia. Finalnie szukam dostawcy balsy, im wiekszy format tym lepiej - ale max A4. Jesli chcesz moge zamowic probki (platne) i sprawdzic :) - Miejscowosc: warszawa, ale zawsze jest poczta :)
peter: 1. material mam, ale mozesz wyslac wlasny 2. miasto warszawa. 3. format ciecia maksymalny: A4 (za kilka tygodni bedzie A0) 4. plany musi dotarczyc klient 5. wycinanie: drewno, balsa (tez drewno ihih), karton, tektura, papier 6. material: karton, tektura do 5mm, mam u siebie. Balsa: musialbym kupic w sklepie - wiec nei tanio - dlatego szukamy kogos kto handluje balsa
co do "diabla" - jesli chcesz cos za free to trzeba tez dac cos od siebie ;) ale tekst ;) jesli masz makiete wykonac, to ja ci to wytne za free, w dobrym przypadku dam ci i material , ale ty musisz dac mi plany do wyciecia i oczywiscie zgode ze jedna z makiet (wykonam 2) zatrzymam u siebie na wystawie :)
Reply to
Mariusz
Użytkownik Mariusz napisał:
caterpillar i tydirium
z balsy bylby bardzo efektowny, i jeszcze z:
sobie zapewne dobierzesz
w razie gdybys chcial zrobic cos czego nie ma a masz troche danych tu:
dobre zrodlo wiedzy jak to sie robi :)
Reply to
AlexY