co my┼Ťlicie o tych modelach - dla pocz─ůtkuj─ůcego??

http://rcabc.com/catalog/product_info.php/cPath/40_36/products_id/680 http://rcabc.com/catalog/product_info.php/cPath/40_36/products_id/505
b─Öd─Ö wdzi─Öczny za opinie.
pozdrawiam
Kampa-tech www.kampa-tech.ota.pl
Add pictures here
Ôťľ

Sam nie mam zadnego modelu, ale mysle ze dla poczatkujacego do nauki latanie nie beda zle i nie bedzie zal jak sie.... rozbije :) Aparatura 3 kanalowa, masz w tych modelach ster kierunku, wysokosci i obroty silnika. To i tak lepiej niz w sprzedawanych do 200 zlotych modelach z allegro z aparatura 2 kanalowa ktorymi sterujesz przy pomocy obrotow obu silniczkow. Wiec jesli nie ma sie za duzo kasy to jest to takie absolutne minimum.
--
Pozdrawiam Norbert :-)

Add pictures here
Ôťľ

Nieprawda!!
Nie ma czego takiego jak zestawy modeli dla pocz▒tkuj▒cego! Kupisz ch│am, noname aparaturŕ, ktˇrej nie wykorzystasz najprawdopodobniej do ┐adnego innego modelu, nie sprzedasz jej rˇwnie┐ za rozs▒dn▒ cenŕ. Kupisz model. O jakoÂci tych nie bŕdŕ siŕ wypowiada│, bo ich nie znam. Kupisz wyposa┐enie w modelu. Najgorszy ch│am, do kupienia za 80-120 z│ na allegro. Prawie na 100% niczego z nim pˇ╝niej nie zrobisz. Ja tak kiedy zrobi│em i wyrzuci│em parŕ stˇw w b│oto. Niestety. W modelarstwo lotnicze RC nie da siŕ wejŠ za parŕ stˇw. Trzeba trochŕ wydaŠ. Tak jak w ┐yciu - co za coÂ.
Albo kupisz badziewie, ktˇre tylko Ciŕ zniechŕci.
Moja propozycja: - przejrzyj grupŕ, napewno znajdziesz trochŕ porad. - zapytaj jakiego bardziej doÂwiadczonego modelarza - napisz na prv, spotkaj siŕ z nim, co Ci doradzi. - kup sobie normalny, modelarski sprzŕt. JeÂli "zostaniesz" w hobby nie wyrzucisz pieniŕdzy w b│oto. Jak nie trafisz, jednak ten sprzŕt sprzedasz.
»yczŕ wielu sukcesˇw i trafnych wyborˇw. Pozdrawiam Marcin
Add pictures here
Ôťľ
witam,
Wielkie dzi─Öki za opinie. Aktualnie w┼éa┼Ťnie posiadam 2 modele sterowane silniczkami - szkoda by┼éo mi rozbi─ç samoloty takie jakie kryj─ů si─Ö pod linkami, kt├│re poda┼éem. Aktualnie "modele", kt├│re posiadam ju┼╝ naprawi┼éem - d┼éugo by opowiada─ç o l─ůdowaniach na drzewach, pocicie, ┼Ťcianach itp. ale ubaw by┼é super - teraz modele poklejone, ale sprawne i wzmocnione s─ů u┼╝ywane do┼Ť─ç rzadko,(tylko weekendy) ze wzgl─Ödu na du┼╝o obowi─ůzk├│w. Nie chc─Ö zbyt d┼éugo lata─ç tymi "modelami" aby nie nabra─ç z┼éych nawyk├│w. Prawdopodobnie zdecyduj─Ö sie na jeden z modeli, o jakich pisa┼éem. Jeszcze raz dzi─Öki
pozdrawiam
PAweł
P.S. Modele kt├│re posiadam - co jest niewiarygodne - lataj─ů - aktualnie udaje mi si─Ö lata─ç do wyczerpania baterii - tzn. w 1 3 do 5 i w 2 ok 10 min, ale zabawa jest super. W sumie czego mo┼╝na si─Ö spodziewa─ç po zabawkach, kt├│re producent (Chiny) sprzedaje cz─Östo po 8 USD:) Mo┼╝e uda mi si─Ö wprowadzi─ç na rynek co┼Ť lepszego - r├│wnie taniego a z przynajmniej 3 kana┼éow─ů aparatur─ů, ale to ju┼╝ w przysz┼éym roku. U┼╝ytkownik "Norbert" napisa┼é w wiadomo┼Ťci

Add pictures here
Ôťľ