[NTG?] Balon meteorologiczny

Dzieñ Dobry
Czy nie wiedz± mo¿e Pañstwo gdzie mogê nabyæ Balon meteorologiczny?
Prosi³bym o jaki¶ link. Jak na razie googlalem ale nic w Polsce nie
znalaz³em, a chcia³bym go zakupic (ewentualnie wyporzyczyæ) w Polsce.
Reply to
Chandler
Witam Proponuję zwrócic się do Instytutu Meteorlogii i Gospodarki Wodnej, oni używają, to mogą zapewne podać miejsce nabycia. Link poniżej.
Pozdrowienia.
Reply to
Paweł Pracki
U¿ytkownik "Pawe³ Pracki" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:dlccko$7ql$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Hej, kto¶ mi mówi³ ¿e obecne balony meteo s± strasznie tanie, bo zrobione z folii (mylar). Jakie¶ grosze dos³ownie to kosztuje. Pozdrawiam Andy.
Reply to
Andrzej
u nas bedzie ciezko
gos z Anglii sprzedaje tu
bez cen minimalnych ale ze wystawia kilka na raz dochodza do ok 7-8 funtow + wysylka do nas kolejne 6-7 t.j. w 100 zl sie zmiescisz. Ale to zaden koszt przy helu jaki bedziesz potrzebowal (ok 300-350 zl)
Reply to
TP <WROC
ciekaw jestem jaki koszt takiego 2,5m? no i jaka technologia to wykonują? czy to znow produkt chiński...
hanson
>Cześć! > >
>Tomek Kręźlewicz > >
Reply to