Laurent (i cała reszta modelarz.com)

WHOIS information for modelarz.com: Status: Locked Creation date: 14 Sep 2000 17:11:44 Expiration date: 14 Sep 2005 17:11:44

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

Ale o co chodzi????????? Poczytaj od czego jest "historczne" pole status. WHOIS odpowiada kto jest właścicielem domeny, kontakt techniczny itd.

Reply to
Armand Olejko

Armand Olejko pisze:

Chodzi o to, że domena wyekspirowała.

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

Armand Olejko pisze:

Chodzi o to, że domena wyekspirowała. Spróbuj wejść na jakąkolwiek stronę w tej domenie.

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

kurcze

faktycznie domena modelarz.com nie działa ...:( a raczej na tej domenie znajduje się już coś innego..... i gdzie teraz znajdziemy te sklepy?????

PrzemoSto

Reply to
nova_blade

Wczoraj dostałem szereg mailowych powiadomień, że następuje chwilowa zmiana adresu: przykładowo subdomena:

na
a od dziś powinien również działać wariant: [cośtam].modelarz.net.pl

Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Nie beradzo rozumiem, ale u mnie dziala jak dzialalo bez zadnej zmiany

Reply to
rapier

U mnie też. Może podane we wczorajszych mailach słowo "chwilowo" oznaczało jeden dzień? Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski