Motoszybowiec Pelikan , z dwoma silnikami ?

Witam
Rok temu , zbudowałem takowy szybowczyk i zamontowałem w nim silnik
speed 400 6V , niestety , motoszybowczyk ledwo latał , wzbijał się tylko na
10m , wyzej nie miał siły się wznieść , model po jakims czasie rozwalił się :(
Chciałbym znowu zbudowac taki sam model , tyle ze tym razem wstawiłbym do
niego dwa silniczki speed 400 6V , jeden na jednym skrzydle , drugi na drugim ?
czy to jest dobry pomysł ? wydaje mi sie ze dopiero wtedy bedzie miał kopa :)
i w jaki sposób mógłbym obliczyc w którym miejscu na skrzydle powinny być
zamontowane ??
Bede wdzięczny za wszelkie wskazówki..
Oto link do modelu pelikana , wygląda tak :
Maciej
Reply to
Maciej Bucholc
U¿ytkownik "Maciej Bucholc" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:e138v1$2me$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
albo zmien pakiet na lzejszy o wyzszym napieciu (li-poly) , albo wstaw bezszczotke , ale ciagnie to za soba wydatki.na regulator. Montowanie drugiego silnika odradzam.

Reply to
tomla
Ul.Sadowa 9
U¿ytkownik "tomla" snipped-for-privacy@wytnijo2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:e13bf1$eae$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Roh
Hmm , ul.Sadowa 9 ?? z czymś mi się kojarzy ?? ale nie wiem o co chodzi ... ?
Roh snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisał(a):
Reply to
Maciej Bucholc