Panzer IVG

Witam.Kończę właśnie panzera IVG w skali 1:10 RC i poszukuję schematów malowań.Chcę zrobić model w malowaniu Africa Korps ale w jednolitym kamuflażu africa gelb.Wybór padł na 15 dywizję pancerną wóz z nr taktycznym 7 pik i tu pojawia się problem-w różnych żródłach ten wóz raz jest pokazywany jako jednolity a raz w dwubarwnym kamuflarzu.Zwracam się do znawców tematu o podpowiedż ew namiary na żródła gdzie móglbym uzyskać info lub inne oznaczenia ale warunek jednolity kamuflaż.Pozdr.Andrzej

Reply to
Andrzejkostrubala

Witam.Dziękiza info ale sprawa nie jest aż tak prosta.Zobacz wątek na Forum i odnośniki co do malowania pojazdów w Afryce.Co prawda wóz eksponowany w Munster pochodzi z 15 dywizji i ma jednolite malowanie to moja nieszczęsna 7 pik serwowana przez Italieri majuż jakieś szare wstawki.Jakbyś miał jakieś ciekawe fotki to podeślij skany.Pzdr Andrzej

Reply to
Andrzejkostrubala

7 pik serwowana przez Italieri majuż jakieś szare >wstawki.Jakbyś miał jakieś ciekawe fotki to podeślij skany.

Ale tak konkretnie to jakie malowanie cię satysfakcjonuje - Afryka jednobarwna, czy jednobarwne Ausf G - z gdziekolwiek? Z ekranami czy bez?

Nie ma zdjęcia tej nieszcześnej 7 pik wiec się nie wypowiadam -a mogło być i tak i tak :-(. Napewno 8-23 z 10 PzDiv był jednolicie piaskowy - tu nie ma wątpliwości. Mogę znaleść przykłady jednoltych G lecz nie z Afryki, ale na przykład z Sycylii lub Włoch w DG.

Marek

Reply to
Marek Jaszczolt

Witam.Moja IV to wczesna wersja,bez ekranów(na razie).Wybrałem jednolite malowanie-A102 pactry co odb RAL8020.7Pik znalazłem tylko na rysunkach i to jeszcze dotyczących różnych wersji-z otworami i bez otworów na wieży.Bardzo proszę owszelkie fotki innych wersji m innymi wspomniw\anej8.Pozdr Andrzej

Reply to
Andrzejkostrubala