[RC] [Plastik] - przerubka czolgo na RC

Z glebin modelarni ...
Witam.
Dzis dostalem w 'spadku' model czolgu. Do sklejania firmy TAMIYA w
skali 1/35.
Po ogledzinach widac ze w srodku jest miejsce do wykonania go jako
napedzanego. W zwiazku z tym mam pytanie gdzie szukac informacji jak
go zmotoryzowac. Moze jakies stony w przykladami, zdjeciami czy
opisami.
Mam elektonike i silniki od starych, rozwalonych serw roobe i chalbym
je wykorzystac do napedu. Mam nadzieje ze silniczki od tych serw
pociagna gosiennie - oczywiscie przez zebatko do tego serwa.
Ale interesi mnie jak to zrobic, jak przeniesc naped z serw na
gasiennice.
Ewentualnie moze jakie podpowiedzi.
Pozdwawiam MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Witam.Zajrzyj na str pojazdy RC pl.rec.modelarstwo są dość dokładne zdjęcia.Ja zamawiam przekładnie na Ukrainie ale są wielkośći twojego czołgu i raczej trudno byłoby je pomniejszyć.Pozdr Andrzej
Reply to
Andrzej