Male silniczki elektryczne?

Witam!
Buduje miniaturowy pojazd kolowy z napedem elektrycznym, w zwiazku z czym
potrzebne mi sa male silniczki elektryczne. Wymyslilem sobie, ze mozna by
wykorzystac silniczki alarmow wibracyjnych telefonow komorkowych - sa one
latwo dostepne, tanie (5-6zl) i maja male rozmiary (rzedu centymetra -
niczego mniejszego nie znalazlem). W zwiazku z tym mam pytanie - czy ktos z
Was probowal juz wykorzystywac takie silniczki do napedu? Czy w ogole sie
do tego nadaja? A moze dostepne sa jeszcze mniejsze silniczki elektryczne
(minimalizuje gabaryty, moc jest bez znaczenia)?
-- Borys Dabrowski
Reply to
Borys
U¿ytkownik "Borys" snipped-for-privacy@lubie.spamu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:br20uo$502$ snipped-for-privacy@pippin.warman.nask.pl...
Hej, a gdzie je mozna kupic? chetnie pobawie sie nimi.
Pozdrawiam Andrzej Grodzki Warszawa
Reply to
Andrzej Grodzki
Np. na Allegro: