Podzi─Ökowanie

Vitm, T─ů drog─ů, mi─Ödzy innymi, chc─Ö podziekowa─ç Kolegom Januszowi Banasiowi, Jerzemu Mazgajowi Januszowi Olsz├│wce Markowi Czubie
za ogrom pracy włożonej w odbudowę modelu, której ja - z powodu spiętrzenia się zagadnień zawodowych i zdrowotnych - nie byłem w stanie sprostać w tak krótkim terminie. Co i jak? : http://www.avia.tarman.pl/index.php?action=histmodel07
Koledzy, serdecznie dzi─Ökuj─Ö,
pozdrawim, Renart Fl─ůdro
Baza sygnatur wirusow (VPS): 071105-1, 2007-11-05
Ôťľ
Faktycznie kraks─ů zajmowa┼éa sie Komisja B.W.L.?
--
Lukasz

Add pictures here
Ôťľ

No a jak inaczej?
Ci─Ö┼╝ki rozstr├│j zdrowia Jerzego, powa┼╝ne straty w sprz─Öcie, zaw├│d szybownik├│w, kt├│rzy stracili - na czas jaki┼Ť - hol├│wk─Ö, trauma - po┼╝al si─Ö Bo┼╝e - pilota. Bez speckomisji ani rusz...
pozdr. Renart
Baza sygnatur wirusow (VPS): 071105-1, 2007-11-05
Ôťľ
hahahah ale przyziemił
Add pictures here
Ôťľ
jak dal mnie kosmiczne wykonianie :)
jak bym cos takeigo zobaczyl - pomyslalbym ze juz smietnik albo na rozpalke ;)
Gratuluje swietnej roboty.
Zastanawia mnie tlyko jak jest zrobine to zeberko - doklejone drogie czy sztukowane?? niemozna bylo zrobic calego nowego??
Add pictures here
Ôťľ
można było , ale szkoda było demontować spływu
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
Jerzy pisze:

Aha
a jka doszlo do kraksy?? :)
[...]
I mozesz opisac krakse?? :)
Add pictures here
Ôťľ

Witam Ku przestrodze innych pragn─Ö doda─ç ┼╝e model lata prawie sam i to u┼Ťpi┼éo nasz─ů czujno┼Ť─ç.Nie by┼éo ┼╝adnego b┼é─Ödu ani pomy┼éki w sterowaniu.Kolega wykona┼é dalekie p┼éaskie podej┼Ťcie do l─ůdowania z nad lasu a podmuch wiatru albo odrywaj─ůcy si─Ö komin spowodowa┼é ┼╝e model p┼éasko wlecia┼é w drzewa.Jak dotarli┼Ťmy na miejsce to byli┼Ťmy mocno zdziwieni ┼╝e to taki kawa┼é drogi.Pragn─Ö przestrzec koleg├│w ┼╝e im wi─Ökszy model to powstaje z┼éudzenie ┼╝e latamy blisko a naprawd─Ö jeste┼Ťmy o wiele dalej ni┼╝ si─Ö nam wydaje.O modelu mog─Ö powiedzie─ç ┼╝e lata ┼Ťwietnie,na pe┼énych klapach mo┼╝e schodzi─ç bardzo stromo i bardzo fajnie holuje szybowce.Dzi─Öki niemu sze┼Ťciu koleg├│w z naszego klubu nauczy┼éo si─Ö lata─ç szybowcami na holu za samolotem.Mog─Ö ten model poleci─ç ka┼╝demu.
Janusz Olsz├│wka
Add pictures here
Ôťľ

Ôťľ
Witam Gratulacje z remontu naprawd─Ö zrobiony profesjonalnie . Jednego wam zazdroszcz─Ö w Tarnowie tego wsp├│lnego zaanga┼╝owania i wzajemnej pomocy .Tu w Katowicach praktycznie jestem sam do budowy modeli lub remontu . Brakuje jakiej┼Ť prawdziwej modelarni i grupy pasjonat├│w . A cos taki urok modelarstwa lotniczo niestety ziemia jest zawsze za blisko . Start jest dobrowolny , l─ůdowanie przymusowe Marek S P.S rado┼Ť─ç z rozwalenia modelu zakrawa na pewnie odchy┼éki
Add pictures here
Ôťľ

No to takie proste ! Jak onaniziowanie się młotkiem na kowadle-przyjemnie jest jak się nie trafi . Już sam nick wskazuje na to...........
Naprawa główna modelu zrobiona jak dla mnie rewelacyjnie. Zawsze wierzyłem w tych ludzi ! Jeszcze raz gratuluję !
Add pictures here
Ôťľ