Podziękowanie

Vitm,
Tą drogą, między innymi, chcę podziekować Kolegom
Januszowi Banasiowi,
Jerzemu Mazgajowi
Januszowi Olszówce
Markowi Czubie
za ogrom pracy włożonej w odbudowę modelu, której ja - z powodu spiętrzenia
się zagadnień zawodowych i zdrowotnych - nie byłem w stanie sprostać w tak
krótkim terminie.
Co i jak? :

Koledzy, serdecznie dziękuję,
pozdrawim,
Renart Flądro
Reply to
Renart F.
Użytkownik "LukaszS" snipped-for-privacy@poczta.onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości news:fgp85l$sur$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
No a jak inaczej?
Ciężki rozstrój zdrowia Jerzego, poważne straty w sprzęcie, zawód szybowników, którzy stracili - na czas jakiś - holówkę, trauma - pożal się Boże - pilota. Bez speckomisji ani rusz...
pozdr. Renart
Reply to
Renart F.
jak dal mnie kosmiczne wykonianie :)
jak bym cos takeigo zobaczyl - pomyslalbym ze juz smietnik albo na rozpalke ;)
Gratuluje swietnej roboty.
Zastanawia mnie tlyko jak jest zrobine to zeberko - doklejone drogie czy sztukowane?? niemozna bylo zrobic calego nowego??
Reply to
Sco
[...]
I mozesz opisac krakse?? :)
Reply to
Sco
Użytkownik "Sco" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:fgpq47$r49$ snipped-for-privacy@news.ds.pg.gda.pl...
Witam Ku przestrodze innych pragnę dodać że model lata prawie sam i to uśpiło naszą czujność.Nie było żadnego błędu ani pomyłki w sterowaniu.Kolega wykonał dalekie płaskie podejście do lądowania z nad lasu a podmuch wiatru albo odrywający się komin spowodował że model płasko wleciał w drzewa.Jak dotarliśmy na miejsce to byliśmy mocno zdziwieni że to taki kawał drogi.Pragnę przestrzec kolegów że im większy model to powstaje złudzenie że latamy blisko a naprawdę jesteśmy o wiele dalej niż się nam wydaje.O modelu mogę powiedzieć że lata świetnie,na pełnych klapach może schodzić bardzo stromo i bardzo fajnie holuje szybowce.Dzięki niemu sześciu kolegów z naszego klubu nauczyło się latać szybowcami na holu za samolotem.Mogę ten model polecić każdemu.
Janusz Olszówka
Reply to
invalid unparseable
Witam Gratulacje z remontu naprawdę zrobiony profesjonalnie . Jednego wam zazdroszczę w Tarnowie tego wspólnego zaangażowania i wzajemnej pomocy .Tu w Katowicach praktycznie jestem sam do budowy modeli lub remontu . Brakuje jakiejś prawdziwej modelarni i grupy pasjonatów . A cos taki urok modelarstwa lotniczo niestety ziemia jest zawsze za blisko . Start jest dobrowolny , lądowanie przymusowe Marek S P.S radość z rozwalenia modelu zakrawa na pewnie odchyłki
Reply to
Marek S
No to takie proste ! Jak onaniziowanie się młotkiem na kowadle-przyjemnie jest jak się nie trafi . Już sam nick wskazuje na to...........
Naprawa główna modelu zrobiona jak dla mnie rewelacyjnie. Zawsze wierzyłem w tych ludzi ! Jeszcze raz gratuluję !
Reply to
Roh