czynienia mógłby porównać ją do choćby do Flasha 5X? Wiem, że nie jest już produkowana (podobnie jak Flash). Czy warto w nią inwestować? Na początek zamierzam latać głównie (moto)szybowcami. Pozdrawiam,
--
Michał 'Aeddin' Ogiński

On 2007-11-08 12:39:04, Aeddin wrote:

Znalazłem instrukcję do Pico. Flash jest aparaturą "komputerową" a Pico nie.
--
Michał 'Aeddin' Ogiński

Oczywiście, że ten Multiplex jest również oparty na programowanym komputrze :-) Nadajniki z seri Pico Line właściwie były zubożoną wersją Cockpita MM. Mam takiego Cockpicika do tej pory jako drugie awaryjne radyjko i do symulatora. Muszę przynać że bardzo miło wspominam korzystanie z tego sprzętu.
Pozdrowienia, Tomek www.modelarstwo.prv.pl
On Thursday, 8 of November 2007 16:16, Vex wrote at pl.rec.modelarstwo:
[...]

Hmm... nie zauważyłem tego w instrukcji (no ale dopiero zaczynam przygodę z modelarstwem RC). Jak w takim razie wygląda "komputerowość" tej aparatury? Pozdrawiam,
--
Michał 'Aeddin' Ogiński

wiadomości

O faktycznie, Pico jest mocno zubożony, tak że nawet nie można zdefiniować maksymalnych wychyleń serw. Jedynie kilka prostych mikserków. Byłem święcie przekonany, że jest trochę bardziej rozbudowany. W takim razie nie warto sobie nim zawracać wogóle głowy i potem bawić się w idealne dobieranie długości dźwigienek. Może jeszcze zamiast tego Hiteca chciałbyś rozważyć wspomnianego przezemnie Cockpita MM. Jeszcze można go dostać z drugiej ręki. Wygląda identycznie jak Pico ( inny kolor ), ale ma wszystkie opcje, łącznie z mikserami śmigłowcowymi ( na wyrost :-) ). W stosunku do Hiteca ma jedną bardzo dużą zaletę. Drążki i przełączniki można dowolnie przypisać do poszczególnych kanałów poprzez przepięcie wtyczek. Do tego możesz ustawić sobie w której ręce masz gaz. Z tego co się orientuję w Hitecu wszystko jest z góry przypisane.
Pozdrowienia, Tomek
Użytkownik "Vex" ...

Nie wprost, ale można - trzeba tylko dolożyć dual rate. Ma też możliwość zrealizowania różnicowych wychyleń lotek, czy combi-switcha, czego o ile pamiętam nie ma Flash.

Tych najpotrzebniejszych.

E, nie jest to takie trudne. Nawet z rozbudowaną aparturą warto to zrobić, by nie tracić rozdzielczości i lepiej wykorzystać dokładność pozycjonowania serwa. Pico można rozbudować do 7 kanałów. Natomiast Flash ma pamięci modeli. Co prawda trzech, ale to i tak więcej niż jeden. No i jeszcze kwestia estetyki i wygody/ergonomii. Wg mnie (ale to ocena w dwóch indywidualnych katergoriach) w obu wygrywa zdecydowanie MPX.

A to oczywiście znakomity pomysł.

Ta cecha (przepinanie kanałów) dotyczy także Pico.
Pozdrowienia,
Kaper www.depron.prv.pl
Witam pewnie znowu będę opr. ........ ale polecał bym Ci moja Futabe FC18 Plus tam jest program do mixera nawet z 5 serwami w szybowcu . Mnie jedynie w niej brakowało zmiany trybów lotu w sumie jeden motoszybowiec zaprogramowałem tak ze miałem silnik na przełączniku , a na gazie miałem hamulec fajnie się tym lądowało . Marek S
On 2007-11-08 15:33:39, Marek S wrote:

W takim razie poproszę o szczegóły na emaila. Dzięki
--
Michał 'Aeddin' Ogiński