zmiana mode w Hitec Flash 5X

Witam! Mam do kupienia za rozsądne pieniądze nadajnik jak w temacie, tylko tyle że pracuje on w mode I, a ja zdecydowanie preferuję mode II. Czy jest taka
zmiana jest wykonalna przez początkującego 'latacza'? (ma to być moja pierwsza aparatura). Znalazłem taki opis: http://www.modelarz.com/artykuly.php?id_art 4&w=d&ta#zmrodzaju ale wolę się jeszcze upewnić. Przy okazji, czy jest to dobry zakup dla początkującego (moto)szybownika? Zamierzam do tego kupić odbiornik albo Hitec HFS-05 MS lub Jeti - REX 5 MPD 35 MHz, mile widziane jakieś sugestie bardziej doświadczonych Kolegów (i Koleżanek ;). Pozdrawiam,
--
Michał 'Aeddin' Ogiński
"Artificial Electronic Device Designed for Immediate Nullification"