Gdzie można zamówić/kupić pokrowce na skrzydła?

Miałem gdzies link do strony, ale mi się zapodział...
Z góry dziękuję

--
Lukasz
N 50 05' 04"

Witam Tutaj: http://rc-lot-hobby.livenet.pl/gielda/gielda%20m.html Pozdrawiam Alehar www.alehar.prv.pl
Dzięki. Własnie ten link zagubiłem. Jeśli chodzi o robienie samemu, to mi się nie chce. Taśma szarą wyjdzie brzydko, a do szycia trzeba mieć maszynę, żeby to jakoś wyszło i się nie narobić.
--
Lukasz