Gdzie można zamówić/kupić pokrowce na skrzydła?

Najtaniej i najlepiej to; W Castoramie kupiæ pianke - mo¿na kupic pianke z tego samego materialu co s1 robione karimaty z tym ¿e jest foliowana z jednej strony cienk± folia, aluminiowa chyba. Do tego taœma klej±ca szara i ... reszta to ju¿ wycinanki;-) Poczatkowo uzywa³em tanich karimat, ale opcaja z Castorama jest tansza i rozmiary sa wieksze. Mnie udalo sie kupic arkusze 210x120 za chyba 48 z³. ( Pianka nie foliowana jest tañsza)
Pozdrawiam
Pawel
LukaszS snipped-for-privacy@poczta.onet.WYTNIJpl> napisa³(a): > Mia³em gdzies link do strony, ale mi siê zapodzia³... > > Z góry dziêkujê
Reply to
kefit
Dzięki. Własnie ten link zagubiłem. Jeśli chodzi o robienie samemu, to mi się nie chce. Taśma szarą wyjdzie brzydko, a do szycia trzeba mieć maszynę, żeby to jakoś wyszło i się nie narobić.
Reply to
LukaszS