[Pyt.] mechaniczny mikser sterolotek

Zna ktos jakies schematy mechanicznych mixerow do delty (sterolotki) ?
Mam aparature bez mikserow, Modeltronik jest chyba nadal nieczynny
pozostaje mi dorobic mikser do nadajnika albo zmajstrowac mechaniczny.
To drugie chyba szybciej zrobie zwlaszcza ze model lezy a lato ucieka
:->
Piotr
Reply to
-=\Pioter/=-
U¿ytkownik -=\Pioter/=- <piotr_k_@usun_to_z_adresu.poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@4ax.com...
Kilka/nascie pomyslów znajdziesz w ksiazce - no niestety - W. Niestoja pt; "Zdalnie sterowane modele szybowców" str. 142 i dalsze. Sa jeszcze miksery elektroniczne wlaczane pomiedzy odbiornik a serwa, to ledwo pare gramów - mam taki na zbyciu, nówka, nieuzywka.
Reply to
Renart F.
Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Modeltronik jest spoko, ale nie on jedyny istnieje :-)

- Andrzej Piec moze zamontowac Ci mikser w nadajniku, lub mozesz u niego kupic malutki i leciutki mikserek wpinany miedzy odbiornik i serwa.
Reply to
batched
Takiego rodzaju jak w modeltroniku ? A ile za niego chcesz ?
Piotr
Reply to
-=\Pioter/=-
Tam juz szukalem, ale strona jest niedostepna, Znalazłem cos takiego:
i walcze z zaprojektowaniem jak najmniejszej plytki do tego ukladu, z tym ze mam w domu LM342 a nie LM3900 jak na schemacie wiec gotowej z innej strony nie moge uzyc. Gotowy uklad nadajnikowy zaoszedzilby mi kupe czasu, a niestety nauka programowania PIC-ów jest u mnie dopiero w dalekich planach wiec miksera cyfrowego sam nie zrobie :-(
Piotr
Reply to
-=\Pioter/=-
U¿ytkownik -=\Pioter/=- <piotr_k snipped-for-privacy@friko.sos.com.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@4ax.com... Takiego rodzaju jak w modeltroniku ? A ile za niego chcesz ?
Tak, szczegó³y posz³y - chyba - na priv, namiesza³e¶ z tym antyspamem i twardymi spacjami ;-) Daj znaæ czy masz, uwaga na "nospam"
Reply to
Renart F.
powinno byc piotr_k snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
Reply to