wykonczenie platow w modelach AH

Poniewaz zastanawialem sie nad sposobem wykonczenia platow w swoim goofym
[165cm z ArtHobby]zaczolem blizej ten temat dokumentowac... szczegolnie po
niedawnej dyskusji [farba do forniru].
W zasadzie zdecydowalem sie na capon+szlif+folia na wykonczenie....
Tymczasem z jeszcze jednej rozmowy z kolegami z lotniska dowiedzialem sie ze
modele z ArtHobby najlepiej lataja z platem wykonczonym tak jak Dzik
sugerowal czyli sam capon+szlif (3razy) i ze ich powierzchnia powinna byc
wlasnie lekko turbulentna a nie wypolerowana i "czysta" jak laminat!
i stad moje pytanie o Wasze doswiadczenia w tym temacie - czy warto obklejac
czy zostawic sam capon
TIA
K.
Reply to
h22a5
P³at Uniwersala (profil HN1033) znakomicie spisuje siê w wykoñczeniu sugerowanym przez producenta. Potwierdzone w dwóch modelach. Trudno zgadn±æ jak zachowywa³by siê, wykoñczony "na b³ysk", bo nie próbowa³em. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Nie wypowiem sie co do "szorstkosci" - IMO kilka warstw caponu szlifowanego-600-tka jest prawie idealnie gladkie. Natomiast p. Dzik IMO zna sie na tych modelach i jak mowi (mnie tez tak powiedzial) nie oklejac, to nie oklejalem. Profil na folii raczej nie zyska, a ciezaru nieco przybedzie - wiec po co?
Reply to
kojot