Oswietlenie w modelach redukcyjnych

Witam Ja tu pierwszy raz, wiec sie przedstawie Patryk mi na imie, jak bylem mlody sklejalem modele plastykowe nalogowo. Teraz zostalem przykuty do wozka inwalidzkiego na jakies pol roku, wiec jest to doskonaly model na powrot do dawnego hobby. Z zawodu jestem elektronikiem.

W zwiazku z tym mam do Was pytanie:

Jak wyglada sprawa z oswietleniem samolotow? Z bialych ledow mozna zrobic reflektory do ladowania, mozna zrobic swiatla sygnalizacyjne, oswietlenie kabiny pilotow itd.

Sklejam teraz avro lancastera i zamontuje tam oswietlenie i zobaczymy efekty :-)

Reply to
Patryk Sielski

wytnij ostatnie W w adresie i będzie działało

----- Original Message ----- From: "Patryk Sielski" snipped-for-privacy@elka-usun.pw.edu.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, May 08, 2007 10:30 AM Subject: Re: Oswietlenie w modelach redukcyjnych

Reply to
Krzysztof Kamieński