Jak mocować stateczniki w modelach depronowych.

Witam
Walczę sobie spokojnie z modelikiem i dochodzę do stateczników. W opisie
jest: "stery mocujemy na taśmę do stateczników ". Czy to jakiś specjalny
rodzaj taśmy czy tez zwykła "przezroczysta" szeroka taśma do pakowania. I od
razu drugie pytanie czy takie mocowanie jest wystarczająco wytrzymałe i
pewne. Na szczęście tylko raz, ale widziałem, co dzieje się z modelem po
utracie kawałka steru kierunku. Wolałbym, aby mnie to nie spotkało.
Pozdrawiam MArek
Reply to
Totylkoja
Użytkownik "Totylkoja" snipped-for-privacy@nie.chce.tego.poczta.fm> napisał w wiadomości news:eq9i4m$chi$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Cześć! możesz użyć zwykłej szerokiej taśmy pakowej. Dla pewności możesz ją jeszcze przyprasować lekko żelaskiem, lu btak jak zrobiłem ja, posmarować klejem do styropianu np. UHU Por. U mnie jak chcesz oderwać tą taśmę to odchodzi z wierzchnią warstwą depronu, tak więc utrata steru Ci nie grozi :-)
Reply to
Vex
Ja przyklejalem stery taka szeroka pakowa tasma i nigdby nie bylo problemow. Ale tak mi sie wydaje ze taka mala waska przezroczysta tasma biurowa duzo slabiej sie przykleja niz taka pakowa, bo np latwo ja odkleic od kartki papieru niz taka pakowa. I nie chodzi mi tu o szerokosc/powierzchnie, tylko o rodzaj kleju jaki tam uzywaja. pozdrawiam
Reply to
rom3k
ehm
tera obraczasz ster tak