Śmigłowiec RC zdolny unieść kamerę

Mi na najtańsze letadlo posżło pod 1200 zł cztery lata temu. Generalnie helikoptery są droższe niż samoloty. Najtańszy RTF motoszybowiec widziałem za nieco więcej 500 zł.

To skontaktuj się z nim, a nie z tu obecnymi. Powodzenia.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

ze smigłowcem bedziesz miała same problemy. zainteresuj sie tym: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?tv8115 a polsce juz kilka takich lata
Pozdrawiam Tomek
W dniu 2010-10-25 08:24, TomekM pisze:

Jak nie kilkaset ;)
Wracajac do tematu radzil bym zaprzyjaznic sie z modelarskim BHP. Zeby nie bylo potem ze paluszek uciety albo komus twarz pocharatalo.
Polecam lekture polskich for modelarskich - szczegolnie dzialy "od czego zaczac"
Popre takze przedmowcow - pierwszy model musi byc w kawalkach :)