[SPRZEDAM] Akrobacik 3D na końcówkę zimy ;-)

Witajcie, ze wzgl─Ödu na budow─Ö du┼╝ego modelu, kt├│ra niestety poch┼éania sporo ┼Ťrodk├│w pieni─Ö┼╝nych, zdecydowa┼éem si─Ö sprzeda─ç jeden z moich niedawno ulotnionych
elektryk├│w. Wydaje mi si─Ö, ┼╝e propozycja mo┼╝e kogo┼Ť z Was zainteresowa─ç.
http://allegro.pl/item311488682_mini_akrobat_magic_3d_ep_komplet.html
Pozdrowienia, Tomek
Add pictures here
Ôťľ
Witam zrobiony ┼Ťlicznie szkoda ze mam extrima :( Marek S
Add pictures here
Ôťľ