czy silnik 4t mo?na montowa? bokiem?

witam, proszę się nie śmiać z pytania- czy modelarskie 4suwy można
mocować w pozycji bocznej? nie ma to jakiegoś złego wpływu na
smarowanie? co prawda nie ma tam pompy oleju i miski, ale czy to nie
zaszkodzi silnikowi ? w instrukcji nie napisali nic na ten temat. W
zasadzie to już zamocowałem tak ten silnik, więc wolałbym żeby
odpowiedź była pozytywna :)
pzdr
Reply to
slawek9000
Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@n20g2000hsh.googlegroups.com...
Będzie dobrze. Nie Ty pierwszy tak zamontowałeś ;-) Ja mam cylindrem do dołu i może to sprawiać jedynie problemy np. z zalewaniem świecy. O problemach przy montowaniu bokiem nie słyszałem.
Pozdrowienia, Tomek
Reply to
Vex