[SPRZEDAM] Cyfr贸wka dla modelarza

Witam, mam do odst膮pienia za niewielk膮 ilo艣膰 PLN-贸w ma艂膮 cyfr贸weczk臋, kt贸r膮 przez d艂u偶szy czas u偶ywa艂em g艂贸wnie do kr臋cenia filmik贸w z pok艂adu modeli. Teraz
nast臋pnym krokiem b臋dzie kupno czego艣 do transmisji "na 偶ywo". Mo偶e komu艣 b臋dzie przydatny. Cz臋艣膰 film贸w mo偶na obej偶e膰 u mnie na stronie w dziale "Filmy". Dodatkowo opis aparatu w dziale "Sprz臋t".
http://allegro.pl/item245620262_mustek_gsmart_mini_2_od_30_zl.html
--
Pozdrawiam serdecznie,
Tomek