Sprzedam model giganta

Witam serdecznie wszystkich. Jestem nowy na forum i widzialem ogłoszenia sprzedaży, więc chciałem również zamieścić swoje. Mianowicie posiadam model samolotu Citabria Pro w skali 1:3,5 (gigant). Model ma rozpiętość 2,83m; długość 2,33m. Waga gotowego do lotu w grnicach 15-16 kg. Jest to sama konstrukcja, nie oklejona, do wykonania pozostają lotki i drobne prace wykonczeniowe. Cena wynosi 2200zł. Dla zainteresowanych zdjęcia przesyłam na e- mail. Numer telefonu pod którym jestem zawsze dostepny to 696037392. Pozdrawim.

Reply to
Michu