Kolejne plany

Potzrzebuje planow do samolotu na jedna lub 2 turbiny. Bo teraz latam z turbina podlaczona pod calmoto :D niezla zabawa ale nie to samo ;)

Reply to
Mati

w <news:e4eun6$nq9$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl>

mRqS napisał(a):

dziekuje :)

Reply to
Mati

w <news:Xns97C6BE40C86D6mati@127.0.0.1>

Mati napisał(a):

No tak :) ale mi chodzi o plany darmowe. Albo w przystepnej cenie a nie po 80 zl :)

Reply to
Mati

w <news:e4hb9k$pth$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl>

mRqS napisał(a):

rozumiem :) ale jesli ktos posiada takie na kompie to wydrukowanie ich wyniesie mnie mniej ;)

Reply to
Mati

w <news:e4hjlc$6pe$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl>

mRqS napisał(a):

Tak samo jak nie udostepniaja przgrywanych plyt :P moze ktos sam narysowal. W modelarstwie trzeba sie dzielic zeby sie ono rozwijalo :)

Reply to
Mati

Mati napisał(a): ............

Samochodami tez trzeb się dzielić. Powiedz to tacie :-))) Żeby modelarstwo się rozwijało trzeba się głównie uczyć i sporo pracować. Ale w to na 100% nie uwierzysz...

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko

w <news:446c5d00$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl>

Krzysiek "kojot" Choroszko napisał(a):

wierze i nie znasz mnie wiec nie mozesz mowic ze nie ucze sie nic wstrone modelarstwa. Samochod a plany, bo plany do samochodu spokojnie ktos by mi porzyczyl albo skserowal a samochodu nikt by mi nie dal albo zbudowal.

Reply to
Mati

Mati napisał(a): ..................

Ale cię czytam :-(, i na liście nic tego nie sugeruje. A na pewno pracowitości :-]

Różnie bywa. Na samochód można zarobić w miesiąc - dwa [zalezy od samochodu i pensji] , a plany można rysować rok....

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko

w <news:446c7f89$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl>

Krzysiek "kojot" Choroszko napisał(a):

Okej okej :P nie filozujmy :D poprostu jesli ktos posiada to daje jesli nie to nie :) ja akurat nic zlego nie widze w tym :) znam ludzi ktorzy nie lubia nic pozyczac ale ja do takich nie naleze. A co do mojej nauki i wypowidzi tutaj. To wydaje mi sie ze duzo wiem na temat latania, ale malo na temat budowania i nazewnictwa i caly czas sie ucze. Wiekszosci rzeczy ie moge znalezc w internecie bo nie wiem jak sie nazywaja itp :)

Reply to
Mati