tory 1:35 ....

mam pytanie czy ktos robil moze sam tory kolejowe w tej skali?? albo czy gdzies mozna zobaczyc jak one wygladaja po zrobieniu?chcialbym zrobic do dioramy i mam pytanie skad wziac surowce do zrobienia ich??? a moze jakies plan czy cos??? i czy sa dostepne jakies torowiska w sprzedarzy ??(ile kosztuja) dzieki za info pozdr ObCy

Reply to
ObCy

Dnia 2003-08-19 18:14, Użytkownik ObCy napisał:

  1. RPM - plastikowe - czysta pomyłka - bardzo cienki produkt
  2. Dragon - plastikowe - w zestawach z drezyną, wagonami, ostatnio z Leopoldem - ładne ale mogły by być ładniejsze
    ?item_num=dr6200
  3. CMK - żywica - drogie - ładne
    IRONSIDE / Azimut - żywica - drogie - ładne
    Verlinden - żywica - cena interesująca - nie dostępne u nas - średnia jakość
    ARMO - żywica - kiepskiej jakości kopia torów dragona

Można też, po zaokrągleniu i przymrużeniu oka użyć torów od kolejki w skali 1

> a moze jakies plan czy cos??? > i czy sa dostepne jakies torowiska w sprzedarzy ??(ile kosztuja)

Reply to
Andrzej Hołowacz

przepraszam, ze troche ot ale widze ze to sa linki z greatmodels.com - czy ten sklep jest godny uwagi/zaufania? strona i wybor towarow wydaja sie ok... pozdr Grzes

Reply to
102452

Dnia 2003-08-20 07:48, Użytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

Tam poprostu są zdjęcia sprzedawanego i oferowanego towaru. Możesz również zobaczyć na stronie czy dany model jest w magazynie, czy

100 % zamówień zostało zrealizowanych.

Znam takich co tam kupują i wszystko jest ok !

Jeśli chodzi o dodatki to tam jest największy wybór - przynajmniej na stronie - bo w magazynie to wątpie aby mieli chociaż 1/10000 tego co na stronie.

Co do sklepów w których ja kupowałem za wielka wodą (albo dwiema) to dla przykładu w HLJ możesz spokojnie robić zakupy - paczki przychodzą bardzo szybko !

Reply to
Andrzej Hołowacz

Dzieki za info! hlj niezle - ale tak z japonii??? ;))) pozdr Grześ

Reply to
102452

Dnia 2003-08-21 20:44, Użytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

tak z japonii !!