Makieta HO/TT.. watpliwosci poczatkujacego..

Witam :) Kiedys, w dziecinstwie mialem makiete kolejki w skali TT. Niestety "gdzies sie stracila" i zostalo tylko wspomnienie. Ostatnio doszedlem do wniosku, ze taka kolejka to swietna sprawa i powaznie zastanawiam sie nad budowa "powaznej" makiety (tak, wiem ile to kosztuje..). Doswiadczenie w modelarstwie jakies tam niewielkie mam (kleje sobie modele plastikowe i papierowe jak mam chwilke), ale jesli chodzi o wykonanie caalej makiety kolejowej, no coz.. poprostu jestem zielony :) I tutaj zwracam sie do Was. Od czego radzicie zaczac? Pewnie przydalby sie jakis plan takiej makiety prawda? Czy sa gdzies w sieci dostepne gotowe plany (szukalem, ale jak narazie nie trafilem na nic takiego..)? Co potem? Trawa? Tory? Budynki? Tabor? W jaka skale sie "pchac"? TT, HO czy moze jeszcze inna? Za wszelkie podpowiedzi i uwagi bede bardzo wdzieczny :) Dodam, ze jestem z Jaworzna i jesli jest tu ktos z moich okolic kto chcialby sie "pochwalic" swoja praca to ja bardzo chetnie poogaldam.

Reply to
Michal

Witaj, Jeśli szukasz istnej encyklopedii z modelarstwa kolejowego to zapraszam na forum

tam masę tematów związanych z budową makiet, a takze porad:
i zycze powodzenia Alibaba

Reply to
Alibaba