Ultradźwiękowe urządzenie czyszczące

Koledzy
Może kto widział zetknął się z takowym urządzonkiem Ja widziałem takie do
czyszczenia okularów Mała wanienka wypełniona wodą Wrzucało się do niej
okulary włączało na chwileczkę i wyciągało okularki czyściutkie jak złoto
Kiedyś podobna konstrukcja była opisywana w książce Elektroniczne zabawki
Nie pamiętam tytuł bo to za mego dzieciństwa było Pomyślałem że np. do
czyszczenia drobnych części o skomplikowanym kształcie a mocno zabrudzonych
( części spalinowych silników modelarskich)
Pozdrawiam Dino
Ultradźwiękowe urządzenie czyszczące
Reply to
Piotr Wojcik