forum poligraficzne

pytanie czy jest takowe forum? Tematyka poligrafia, druk oraz wydawnictwa.

Alex

Reply to
alex

cos z dtp w nazwie jest, i chyba bedzie wlasciwe .

alex napisał(a):

w jezyku PL chyba nie, ale jesli cos ci lezy na sercu to pytaj

pozdro

grzegorz

pl.comp.dtp pl.com.grafika i inne

Reply to
vincent

Dnia 02.11.2006 alex <a snipped-for-privacy@wp.pl napisał/a:

podepne sie do wątku - znacie jakieś dobre forum (niekoniecznie PL) na którym można porozmawiac o wadach i zaletach roznych modeli maszyn offsetowych ? Chodzi mi po glowie zakup czegos lepszego niz mam teraz ale chcialbym uzyskac max informacji przed ew. zakupem :)

Reply to
Marcin Szczepaniak