[RC] Ubezpieczenie dla pilotów RC

Witam mam pytanie, w jakiej firmie mozna wykupic ubezpieczenie "OC" dla latających modelami RC? wiem że niektórzy koledzy posiadają takowe - a wiadomo różnie to bywa i w razie czego może się przydać ;-) czy jest to jakiś pakiet ? czy może rozszerzenie innego ubezpieczenia no i najważniejsze - ile kosztuje (a może są zniżki za bezszkodowość ;-)) pozdrawiam

Reply to
mario

[...]

Temat już był wielokrotnie poruszany na grupie, poszukaj w archiwum. M.in. jeden z wątków:

Arek

Reply to
arek

A może istnieje coś w rodzaju Auto-Casco ? (aero-casco) byłbym żywo zainteresowany ;-))

Reply to
`~dd

Jeśli sobie tylko życzysz, stawkę proponuję na 101% wartości, zniżka za "bezkolizyjny" staż do uzyskania po 5 latach -20%, przy naprawach uwzględnię stopień zużycia uszkodzonych elementów min 30%, acha oczywiście odszkodowanie bezie wypłacone tylko kiedy "pilot" był trzeźwy, miał licencję i oczywiście ważne badania lotnicze zdrowotne............

:))

pzdr zbyszek

Reply to
zbyszek

Witam Jako ciekawostka. Alianz daje tzw. ubezpieczenie OC. Wersja "zlota" zawiera punkt: "od szkod wyrzadzonych zabawkami, w tym zdalnie sterowanymi". Ale kolejne zdanie: " balonami i latajacymi do 5 kg o ile nie sa napedzane silnikiem". Cytowalem z pamieci. Wynika z tego, ze ubezpieczaja od modeli jezdzacych i plywajacych, ale latajace, to tylko balony i szybowce. Kosztuje to 60 zl na rok. Krzysiek

Reply to
koleszcz

A niedawno właśnie ktoś pisał że Alianz za 60 zł daje pełne ubezpieczenie, tylko widać ......... nie doczytał że bez silników :( .....

pzdr zbyszek

Reply to
zbyszek

Witam, polecam przeczytac

?t=20&start=45&postdays=0&postorder=asc&highlight=Radek

Reply to
rpilskiWYTNIJTO

Mam to ubezpieczenie i są tam 2 oddzielne punkty (nie występujące nawet jeden tuż pod drugim): (cytuję z pamięci)

- zabawki i modele w tym zdalnie sterowane

- balony i latawce o masie do 5kg o ile nie są napędzane silnikami

jak więc widać, napęd i waga tyczą się tylko balonów i latawców

aha.. mój agent potwierdzał mi, że ograniczenie wagowe nie dotyczy modeli zgodnie z zapisem w regulaminie, który jest obowiązujący.

--------- pozdrówka

Reply to
mRqS

Czyli sami się przechytrzyli ?