Ubezpieczenie dla modelarzy ?

Więc sprawa wygląda następująco: Ubezpieczyłem się w HESTII, i tak ubezpieczenie na modele do 5 kg kosztuje 50 zł na 100 000 zł i można je wykupić na stronie hestii przez internet, natomiast ubezpieczenie dla modeli powyżej 5 kg do (jeżeli dobrze pamiętam) 25 kg trzeba już wykupić u agenta i kosztuje 90zł na 100 000 zł i to jest ubezpieczenie krajowe, jeżeli ktoś chce z rozszerzeniem na zagranicę kosztuje

135 zł na 100 000 zł. Wiadomość była na stronie
tam zmienił się tylko adres e-mail na snipped-for-privacy@ag.hestia.pl Pozdrawiam Robert
Reply to
Robert

A gdzie dokładnie, bo znalazłem tam tylko OC w życiu prywatnym, które nie obejmuje statków powietrznych?

A tak dodatkowo do wątku: Alianz też ma takie ubezpieczenie, ale:

- trzeba mocno drążyć i się nie dać zbyć, bo OWU wyklucza statki powietrzne, więc potrzebna jest specjalna polisa

- kosztuje minimum ok. 90-100zł (już nie pamiętam dokładnie, bo temat drążyłem ok. rok temu).

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Parametry ubezpieczenia Długość okresu ochrony 1 rok Początek ubezpieczenia * powiedzmy 19.01.2008 Suma gwarancyjna * 100.000 zł To jest punkt który trzeba zakreślić Szkody wyrządzone w związku z amatorskim uprawianiem narciarstwa Szkody wyrządzone podczas uprawiania sportu w ramach zorganizowanych sekcji lub klubów sportowych i do tego odnoszą się OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ OSÓB FIZYCZNYCH W ŻYCIU PRYWATNYM paragraf 3 punkt 4

4) związane z użytkowaniem statków oraz urządzeń latających i pływających, To ubezpieczenie dotuczy modeli do 5 kg i jak już wspominałem można wykupić on - line ze strony
Ubezpieczenia dla modeli powyżej 5kg trzeba wykupić juz bezpośrednio u agenta HESTII Pozdrawiam Robert

Robert wrote:

Reply to
Robert

Proponuję udać się do swojego agenta ubezpieczeniowego wyłozyć mu kawe na ławę - on wytłumaczy, poradzi wypisze ubezpieczenie i tyle. Ja na umowie mam napisane: Odpowiedzialność cywilna w życiu prywatnym. Zakres podstawowy z rozszerzeniem o obowiązek nakładany w Rozporzadzeniu Ministra Infrastruktury z dnia

25.04.2005 r. w sprawie wyłączenia zastosowania niektórych przepisów ustawy - Prawo lotnicze do niektórych rodzajów statków powietrznych oraz określenia warunków i wymagań dotyczących używania tych statków na modelarstwo samolotowe

To jest punkt który trzeba zakreślić

Reply to
ventus4cWYTNIJTO