OS MAX 120 AX

Witam
Mam pytanko czy ktoś ma lub miał do czynienia z silnikiem OS MAX 120 AX
Kupiłem Funtane 100X i obawiam się czy ten silniczek nie będzie troszkę za
słaby do tego modelu? Może ktoś już lata tym modelem i ma doświadczenie, co do silnika, który by pasował.
Pozdrawiam
Mirek
Jest gdzieś w sieci film z Funtaną i silnikiem OS 120 AX. Lata wspaniale.
Wojtek