JTAG - książki,opisy itp.

Interesuje mnie wykorzystanie IEEE 1149 do programowania i debugowania
układów logicznych.
Spotkałem się z tym interfejsem podczas programowania tunerów
satelitarnych między innymi na przykładzie programu jKeys, jednak
chciałbym wiedzieć jak takie oprogramowanie wygląda od środka i jak się
je tworzy.Czy są jakieś ksiązki lub czasopisma (Polskie,Angielskie)
opisujące w miarę dokładnie ten temat.Jeżeli tak to czy mógłby ktoś
podać kilka tytułów.
W ogólnych książkach dotyczących elektroniki, programowania itp. które
znam temat ten jest jedynie wspominany i bardzo ogólnie opisywany a
sądzę ,że znajdzie się osoba zaznajomiona z tematem która mogła by
polecić kilka publikacji.
Z góry dziękujęza pomoc.
Reply to
chefo