[Matlab] odrysowanie wykresu w pętli

Witam

Bawie się Matlabem i chce w nim na bieżąco odrysowywać wykres (robiąc to wewnątrz pętli). Niestety jak uruchomię poniższy kod, to rysuje się tylko ostatni wykres :( i to na samym końcu programu. Co zrobić aby wykresy pojawiały się na bieżąco.

for S = 0:1:5, net=train(net,indata,target); figure networkTest; // ta komenda rysuje wykres , end

Reply to
Kurciok

if S==0; hold on; end ------------------+ to dodać

Reply to
pisz_na.mirek

Ale ja chce aby wykresy wyświetlały się na osobnych firgure. Inna sprawa to to że to co zaproponowałeś nic nie da bo problem leży w tym, że jak coś wykonuje się w pętli to figure odrysowywuje się dopiero po wyjściu z pętli (czyli na końcu mojego programu).

Reply to
Kurciok

Myślałem, że chodzi o nałożenie wykresów :)

Więć inaczej:

a) "rysuje się ... na samym końcu programu" - rozwiązanie: po networkTest daj drawnow

b) "rysuje się tylko ostatni wykres" - co oznacza, że networkTest kasuje porzedni(e), i tam musisz szukać

Reply to
pisz_na.mirek

OK dzięki o to chodziło :) mam jeszcze jedno pytanie jak na jednym figure narysować dwa wykresy jeden pod drugim. Nie chodzi mi o hold on chce po prostu narysować jeden pod drugim (nie koniecznie z tą samą podziałką)

Reply to
Kurciok

subplot(211) pierwszy subplot(212) drugi_rysunek

Reply to
pisz_na.mirek