Rura stalowa o sredn wewn 127 mm - gdzie kupic ?

Witam.
Potrzebuje rury stalowej o sredn wewn 127 mm i grubosci scianki ok 10 mm.
Gdzie mozna takowa kupic? Pytalem w Centrostalu, ale najmniejsza ilosc jaka
moga sprowadzic to 200m , az tyle mi nie potrzeba:)
Reply to
Marcin Szczepaniak
Chodzi o wykonanie obudowy do lozyska - jaka bedzie najlepsza ?
Reply to
Marcin Szczepaniak
OK, myślałem że ma być nierdzewka. A jak czarna, to metr takiej grubej rury kosztuje więcej niż metr pręta o takiej samej średnicy. Więc łatwiej będzie kupić pręt i sobie wytoczyć. A pręta kupujesz ile chcesz, możesz 50 milimetrów.
Konrad
A nie możesz tej oprawki kupić gotowej?
Reply to
KA
Dzieki, tak zrobie, chyba bedzie najprosciej.
Co do gotowej - nie ma takiej jaka by mnie interesowala akurat :(
Reply to
Marcin Szczepaniak
Te¿ to zauwa¿y³em, wynika to z faktu ¿e koszt produkcji metra rury (dowolnej) jest wiele wiêkszy ni¿ koszt produkcji metra wa³ka. W wiêkszo¶ci przypadków, przy ma³ej serii faktycznie jest taniej kupiæ wa³ek i nawet 60 % jego objêto¶ci pu¶ciæ z wiórami ni¿ kupiæ gotow± rurê któr± te¿ trzeba poddaæ obróbce (np. pod ³o¿ysko). Zbyszek
Reply to
Zbyszek
Dolicz jeszcze koszt rzeżbienia na tokarce. Tomek
Reply to
Tomek
Zrób model z byle czego daj do odlewni. Odleją z żeliwa. Najtaniej, najprościej, najbardziej profesjonalny wygląd. Tomek
Reply to
Tomek