Stahlschlussel Key to Steel - opinie

Witam,

Chciałem kupić następującą pozycję:

Stahlschlussel Key to Steel

się czy warto wydać te 600PLN. Czy ktoś może używa tego poradnika i umiałby mi coś o nim powiedzieć.

Reply to
Doc

Dnia Wed, 7 Jun 2006 14:31:41 +0200, irek napisał(a):

Głównie zależy mi na tych odpowiednikach. Zdarzało mi się, że dostawca chciał zmienić materiał na jakiś wynalazek którego nie byłem w stanie namierzyć. W tej chwili korzystam z Leksykonu Materiałoznastwa Dashofera oraz katalogu CIBEH.

Pozdrawiam,

Reply to
Doc