suwak logarytmiczny - kupię

Historii ? Bo inaczej to jednak polecam kalkulator, albo Excel/Openoffice/ Matlab/Mathematica/Octave :-)
J.F.
"J.F." napisał(a):
Ale jak tu Excelem przylać po łapach niesformenu uczniowi ? ;)
Reply to
PeJot
Użytkownik "GG" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@o2.pl...
Chodziło mi o suwak, a nie o podręcznik o nim traktujący... Na allegro schodzą najtaniej po 20 zł, ja na koncie mam nieco mniej... Poza tym może znajdzie sie ktoś z Gdańska, wtedy nie zapłacę za przesyłkę :-) M.
Reply to
Anna Stesia
Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Nie, nie historii. Ale też nie matematyki (hmm... niestety) :-)
Reply to
Anna Stesia
Moze trzeba ze skarga do dziekana ? My sie tu na inzynierow uczymy, nie na kustoszy :-)
J.F.
No, tak, zapomnialem o wychowawczej roli suwaka :-)
J.F.
Nawet gdyby to miały być liczydła, czy trójkątny rysik do pisma klinowego. Przecież wiesz, co powie dziekan. Podstawy trzeba znać, bo potem nie da się rady pojąć rzeczy bardziej skomplikowanych.
Konrad
Reply to
KA
No, matematyka z suwakiem to jak zyje nie widzialem (z wyjatkiem nauczycieli) ;-)))
pozdrowienia
krzys
ps. widzialem natomiast inzyniera w fabryce wentylatorow, ktory na suwaku przeliczyl predkosc obrotowa dla danego cisnienia szybciej niz zdolalbym wstukac dane do kalkulatora. I nieco tylko wolniej niz zdolalem oszacowac wynik w pamieci :-)
Reply to
myszek
myszek napisał(a):
Pytanie pomocnicze - czy charakteryzował się tzw. wysokim czołem ? :)
Reply to
PeJot
Użytkownik "myszek" snipped-for-privacy@lodz.tpsa.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@lodz.tpsa.pl...
Nie twierdzę, że matematycy liczą na suwakach :-). Po prostu matematycy (w tym również studenci matematyki) mają często dziwne zainteresowania i pomysły. Tak jak ja teraz - chętnie "pobawiłabym" się takim urządzeniem :-)
Reply to
Anna Stesia
Margot, szybko się znudzisz.
Konrad
Reply to
KA
Suwaki, jako przedmioty antyczne i obiekty kolekcjonerstwa sa bardzo drogie. Wiec prosze nam powiedziec po co Pani tak naprawde ten suwak? Zeby go wystawic na eBayu?...
A.L.
Reply to
A.L.
Użytkownik "A.L." snipped-for-privacy@fala56.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Tak, oczywiście, pieniądz rządzi światem. Prawie o tym zapomniałam, więc dziekuję Panu za przypomnienie :] Szkoda słów... Ale gwoli jasności - nie, nie chcę go sprzedawać.
Reply to
Anna Stesia
Jakich slow?...
Mozna kupic na przyklad tutaj
$20 do $200, loco Ameryka
A.L.
Reply to
A.L.
Do tego czasu to wystarcza dwa paski papieru logarytmicznego.
Mozna sobie z komputera wydrukowac :-)
J.F.
Skorzystaj z okazji i sprzedaj drogo na E-bay :-)
J.F.
Anna Stesia snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):
Możesz pobawić się czymś takim :-)

Wlodzimierz