1-kanałowy nadajnik , odbiornik??

Ôťľ
Witam w sumie do┼Ť─ç proste na 2-3 szt. NE 555 , mo┼╝na spr├│bowa─ç zaprojektowa─ç taki uk┼éadzik :) Marek S
Add pictures here
Ôťľ
Użytkownik Marek S napisał:

Albo zamiast serwa jaki┼Ť elektromagnes sterowany z jednego NE555. Jeszcze co mi przysz┼éo do g┼éowy, to z serwa wyrzuci─ç potencjometr, elektronik─Ö i wyci─ů─ç ogranicznik k─ůta obrotu orczyka. Zamiast orczyka zamontowa─ç jak─ů┼Ť krzywk─Ö i zasili─ç silnik serwa ni┼╝szym napi─Öciem, aby uzyska─ç jeden obr├│t / 30s na "wyj┼Ťciu" przek┼éadni.
Pozdrawiam Grzegorz
http://www.rc.control.slupsk.pl
Add pictures here
Ôťľ
Użytkownik Grzegorz Kurczyk napisał:

P.S. Jedno co mnie martwi, to czy uda si─Ö zej┼Ť─ç do tak ma┼éych obrot├│w silnika przy zachowaniu sensownego momentu obrotowego. Ale to ju┼╝ mocno zale┼╝y od konstrukcji danego serwa.
Add pictures here
Ôťľ