czy musz? programowa? regulator

Mam Regulator obrotów 25A firmy DYNAM do silników 3-fazowych Ponieważ po raz pierwszy składam model i elektronikę do niego chcę zapytać, czy fabrycznie nowy regulator muszę przed użyciem zaprogramować, by odcinał silnika przy napięciu 5.3V/pakiet lub 2.7V/

3.0V/ogniwo , czy jest to zaprogramowane fabrycznie ?

I jeszcze jedno - nie wiem do czego służy funkcja "hamulec" włacz/ wyłącz. Może ktoś przybliżyć ?

Bart

P.S. li-pol z poprzedniego mojego postu nałądował sie po paru godzinach

Reply to
allegro

Nie musisz, ale w czym widzisz problem? Sprawdź jakie są ustawienia fabryczne i ewentualnie przestaw te, które nie są dla Ciebie odpowiednie. Funkcja "hamulec" włącz/wyłącz jak sama nazwa wskazuje włącza/wyłącza hamulec. Włączony hamulec zapobiega obracaniu się śmigła przy wyłączonym silniku (wtedy, kiedy drążek "gazu" masz na zero). Stosuje się to przy śmigłach składanych, przy stałych również (z dwóch powodów - śmigło zahamowane stawia mniejszy opór niż wiatrakujące oraz trudniej je złamać przy lądowaniu (jeśli odpowiednio się ustawi, tzn. w poziomie, a nie pionie)).

g.

Reply to
gizmacz