10 metrowy (!!!) Slow Flyer lata !!

Witajcie

Wczoraj bylo 6 metrow, dzis model mojego Kolegi urosl do 10 m rozpietosci i te

10 m odbylo udany lot.

Zdjecia i filmy tutaj:

Pozdrawiam

Alex

Reply to
Alex

kontrola radarowa mogla go nakryc ;-)

Reply to
tomla

Jakby na to nie patrzyc humoru i luzu Kolegom nie brakuje .....

.... umiejetnosci pilotazowych tez :-)

PS: Widzieliscie na filmie jak ten "modelik" ladnie szybuje?

Reply to
rcflight

"tomla" snipped-for-privacy@o2.pl wrote in news:d3jfgu$1ek$ snipped-for-privacy@news.onet.pl:

kiedys gdzies wyczytalem ze na modele powyzej 6 m. trzeba miec jakies pozwolenie na lot..

czy tak faktycznie jest ?

jacek

Reply to
Jacek

Alex, szukam do Ciebie działającego mejla, możesz mi podać? Mam prośbę (niemodelarską).

P.S Ciekawe, czy teraz poda ;)

Reply to
A.Grodecki

Witaj

O 9:36 rano odpowiedzialem Ci, dziwilem sie ze caly dzien bez odzewu. Zobacz w spam folderze albo podeslij inny adres.

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Użytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisał:

No to pewnie żona włączała mój komputer (po co???), bo nie widziałem. Niestety spamu dostaję tyle, że się od razu kasuje. Poproszę jeszcze raz na snipped-for-privacy@agrotronik.pl, tu powinieneś przejść. Dziękuję.

Reply to
A.Grodecki