10 metrowy (!!!) Slow Flyer lata !!

Witajcie
Wczoraj bylo 6 metrow, dzis model mojego Kolegi urosl do 10 m rozpietosci i te
10 m odbylo udany lot.
Zdjecia i filmy tutaj:

Alex
Reply to
Alex
Ach ta niemiecka jako¶æ...
Reply to
Lukasz Stela
kontrola radarowa mogla go nakryc ;-)

Reply to
tomla
U¿ytkownik "Lukasz Stela" <lstela_WYTNIJ snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d3jeu6$16o$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
i ten koszyczek na pakiety :)
Tomek
Reply to
tomm
Jakby na to nie patrzyc humoru i luzu Kolegom nie brakuje .....
.... umiejetnosci pilotazowych tez :-)
PS: Widzieliscie na filmie jak ten "modelik" ladnie szybuje?
Reply to
rcflight
"tomla" snipped-for-privacy@o2.pl wrote in news:d3jfgu$1ek$ snipped-for-privacy@news.onet.pl:
kiedys gdzies wyczytalem ze na modele powyzej 6 m. trzeba miec jakies pozwolenie na lot..
czy tak faktycznie jest ?
jacek
Reply to
Jacek
Alex, szukam do Ciebie działającego mejla, możesz mi podać? Mam prośbę (niemodelarską).
P.S Ciekawe, czy teraz poda ;)
Reply to
A.Grodecki
Witaj
O 9:36 rano odpowiedzialem Ci, dziwilem sie ze caly dzien bez odzewu. Zobacz w spam folderze albo podeslij inny adres.
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Użytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisał:
No to pewnie żona włączała mój komputer (po co???), bo nie widziałem. Niestety spamu dostaję tyle, że się od razu kasuje. Poproszę jeszcze raz na snipped-for-privacy@agrotronik.pl, tu powinieneś przejść. Dziękuję.
Reply to
A.Grodecki