Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Aerofly z internetu
Witam Znajomy ¶ci±gn±³ z internetu program aerofly. Jednak podczas wypakowywania archiwum program ¿±da has³a. Jakie ono jest? Dziêkujê i pozdrawiam.
2
2

SPRZEDAM SANWE RD 8000
Sprzedam pełen zestaw Aparatury Sanwa rd 8000 używana przez połowę sezonu nadajnik ma jeszcze folię na wyświetlaczu w zestawie odbioernik, akumulatory, serwa, przełączniki. zainteresowanych...

Silnik 3F z CD
Witam. Pytanie do osób przerabiaj±cych CD na silniki 3F. Które CD daj± siê dobrze przerabiaæ (z tego co siê zorientowa³em to najlepsze te co maj± ¶rednicê statora ok. 24mm i rotora 28mm)?...
4
4

[WRO] zgrzewanie pakietów
Gdzie we Wrocławiu można zgrzać ogniwa w pakiet ?? Tylko proszę bez flamea na temat co lepsze zgrzewanie czy lutowanie :) dziękuję za wszelkie konkretne odpowiedzi
7
7

Pytania o ustawienia nadajnika
Bardzo prosze do¶wiadczonych kolegów o wyt³umaczenie mi jak siê ustawia mixery do akrobata, nie chodzi mi oczywi¶cie o stronê techniczn±, który guzik wcisn±c w nadajniku ( to mam w...
1
1

Motoszybowiec - czy będzie dobrze? :)
Cześć, jako iż nie mam zbyt wiele doświadczenia z modelami szybowców/motoszybowców, chciałbym się zwrócić do Was z kilkoma pytaniami. Mianowicie przed chwilą zakończyłem budowę mojego...
4
4

Plany szukam
Szukam planów Extry 300s i Katany lub Funtany prosze o pomoc mam troche planów więc mogę też komuś pomóc Wiesiek
3
3

Modelarze z Poznania
Hej ! Poszukuję kontaktu z osobami, które mają sprawne modele z napędem elektrycznym oraz są w treningu bieżącym. Chodzi o slow lub park - flyery, również heli. Szykuje sie okazja polatania w...
3
3

Sprzedam - Roco Hobby Line Model DB BY 8000 HO
Sprzedam Roco Hobby Line Model DB BY 8000. Stan lokomotywy: bardzo dobry, napêd na wszystkie ko³a, ma³y piêciopolowy silnik bez ko³a zamachowego, kabina maszynisty z plastyku, obudowa silnika z...

Kol. Wnuk z Poznania - prosze o kontakt
Witam ! Junior lub senior - odezwij się na priv. Pozdr Piotr S -'vonsky' (byłe Fly Baby)

pomocy
Witam pek³y mi klawisze w klawiaturze w keyboardzie. Proszê o pomoc jaki jest najlepszy klej do tego typu plastiku. Jak wiadomo podczas gry sš naprê¿enia - wiêc klej musi mocno trzymaæ

Graupner MC 10 instrukcja
Znajomy przywiózł mi z Niemiec Graupnera MC 10. Niestety - jak należało się spodziewać instrukcja jest po niemiecku a ja w tym języku ni w ząb. Może ktoś poratuje polskim tłumaczeniem...
2
2

[allegro][spam] samochod
Zadbany, pierwszy wlasciciel, maly przebieg. zapraszam do licytacji. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82544296BCM,

Programy modelarskie pod Linuxa ....
Witam !!! jak w temacie. Ja ostatnio przsiadłem się na Pingwinka i "wysondowałem" pare programów. Chodza mi pod Wine. Np.: WinSchwer,Rudermoment. Nie chodzi mi np. FMS. Mam pytanie : "Czy ktos ma...
2
2

Guma
Guma Graupner 6 mm x 30 m do holu gumowego nieu¿ywana do odst±pienia . Detale na priv.
13
13