Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: (RC) Gumowy hol
Niemiecka firma EMC Vega produkuje specjalne linki do wyciągarek do F3J i nie tylko: sam u nich kupiłem linkę do wyciągarki
9
9

Re: [RC] wie ktos gdzie mozna kupic Gunthera 125X110?
Hej Robi wrote: a w Model Partner sprawdzałeś?
3
3

[RC] Sanwa Rd 6000 Mode 1 i Mode 2
Witam, Mam pytanie do uzytkownikow tego radia, jak czy wogole mozna zmienic w tym nadajniku mode 1 na mode 2. Kupilem takie radio ale z prawym gazem a przyzwyczailem sie do gazu w lewym dragu. Podobno...

czy da sie jakos rozkeic model????
mam stary model ktory zrobilem nie najlepiej ..i chcialbym go jakos poprawic czy jest jakis sposob by sprawic by klej puscil chociaz troche ...?? bo przydaloby sie chociaz go rozdzielic pozdr ObCy
1
1

Odp: Panel startowy
Cze¶æ Sprzêt dzia³a jak trzeba. pozdrawiam jack
6
6

[RC] Kupię radio Graupner MC 20
Jak w temacie . Leszek

Sruby - pytanko
Jakie radzicie zastosowaæ ¶ruby plastykowe do mocowania skrzyd³a dwuczêsciowgo 2 m (550 g) do motoszybowca spalinowego - M4 czy M5 (waga modelu ok 1300-1400) Conti
1
1

Aerograf.
Witam, po dosyć długim czasie mam zamiar wrócić do modelarstwa (plastik). W tym celu oczywiście planuję zakup podstawowego narzędzia --- aerografu. Czy możecie mi powiedzieć na co zwrócić...
12
12

Re: Klej do polistyrenu [chemia] ?
Pogooglałem i okazuje się że oprócz TRÓJCHLOROETYLENU jest także TRÓJCHLOROETAN. Może więc chodzi o to drugie, tak jak pisałeś na początku. To również rozpuszczalnik.

Re[2]: [PWM] - nowości Lotnicze RC
i> Ale mi się tylko te fotki nie podobaj±. Nie można skupić uwagi na głównym i> temacie zdjęcia. ;-) No fakt, ten model trochę rozprasza :-) Wrzuciłem sobie na tapetę żeby dogłębnie...
2
2

Kalki do Miga21 z firmy Albatros
Witam Pewna meksykanska firma Albatros wypuscila kalki do Miga-21 przedstawiajace polskiego Miga w ozdobnym malowaniu z ryba na kadlubie. Kalki mi sie podobaja (sa w skali 1:72, 1:48). Natomiast jest...
3
3

Re: [plastik]Szukam owiewek PZL P.24
Jak najbardziej. Paweł

Re: [plastik] odzyskiwanie modeli
Ja wlasnie sciagam farbe z modelu,robie to kretem i jestem bardzo zawiedziony,farba po 3 dniach moczemia w niektorych miejscach odchodzi swietnie ale to zadko.Ogolnie farba nie chce...
17
17

Re: Plany gumkowcow
Uzytkownik "Marciu11 - Viper" napisal w wiadomosci news: A moze zamiast planow, zestaw ? na przyklad: niewielka - niecale 15 zl, a jest wszystko lacznie ze smiglem i guma. PZDR Mariusz

Re: Witam i od razu pytam
Nie, skadze. Zdecydowana wiekszosc lezy pudelkach Zrobione jest X-1,X-5,X-25, X-20 a w trakcie, X-3 i Sea Dart oraz XF5U-1 i V-173- Eagle Talon. Zartujesz ? Niektore kupilem doslownie po kilka...
12
12