Guma

W artykule <dr8oal$qu4$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl> Roh napisał(a):

Sądziłem, że 'przekażę' lub 'do odstąpienia' znaczy 'za darmo'. Oj naiwny!

A te szczegóły to cena wyższa niż w Riku ale za to dokładnie taka jak ModelMaking.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

Dodam kolejny. "Detale" to inaczej "cena". :)

Reply to
PiotrP
[..]

Jak dla mnie to wszystko to zwykly wybieg zeby bez protestow ze strony grupy cos sprzedac, celowe wprowadzanie w blad i tyle. Pietnuje.

Reply to
AlexY

Użytkownik kojot napisał:

Umiesz grzeczniej? Te dziecinne aluzje z mrozem zupelnie do Ciebie nie pasuja

Fakt, z grup które czytuje tu i na jeszcze jednej do ogloszen podchodzi sie zdecydowanie luzniej niz w pozostalej czesci newsgroup, co wskazuje ze ROH w stylu rodem z kapitalistycznych marketingowcow sztucznie zwiekszyl zainteresowanie swoja oferta, co i tak pietnuje

To po co to tak na prawde bylo, bo w jego tlumaczenia nie wierze, i jeszcze te wyrzuty ze Kacper puscil farbe publicznie... zenada

adwokat?

sugeruje EOT

Reply to
AlexY

Użytkownik Roh napisał: [..]

nazywaj to jak chcesz, wprowadziles czytelnikow w blad, sam nawet sie zastanawialem nad oferta, na szczescie stwierdzilem ze zamiast gumy zelektryfikuje szybowiec

nie mam nic przeciwko (zapewne wszyscy obecni), dopiero co na pl.misc.elektronika byl gosciu ktory w jednym miejscu pisal oddam a zaraz potem link do aukcji na allegro, zostal pouczony ze oddam znaczy oddam a jesli cos chce sprzedac to wypada to napisac

ktos z nas ma zle widzenie swiata, ja to widze tak: oddac - oddac za "dziekuje", symboliczna zlotowke, piwo, pokrycie kosztow wysylki sprzedac - oddac za pieniadze

niii.. urlop.. nudy.. titanica sklejam, plastik, revell 1:1200

[..]
Reply to
AlexY

Użytkownik Roh napisał:

przecie plastik nie paruje, w dodatku to jakas dziwna wersja modelu bo nie wymaga klejenia (i tak go skleje, nie ufam tym niby zatrzaskom)

hehe.. witaj w klubie :)

Reply to
AlexY