Akumulatory Li-poly

Czy w Polsce są dostępne akumulatory litowo-polimerowe? A przy okazji zobaczcie co można elektrykiem z podwójnym silnikiem przerobionym z CD i na akumulatorach Li

voytek3

Z glebin modelarni ...

vop> Czy w Polsce są dostępne akumulatory litowo-polimerowe? vop> A przy okazji zobaczcie co można elektrykiem z podwójnym silnikiem vop> przerobionym z CD i na akumulatorach Li vop>

Pozdrawiam vop> Voytek3

Jak dwoch silnikow jak jest tylko jedno smiglo?

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Konstrukcję silnika zobacz na :

voytek3

witam. obejrzałem filmik -NIESAMOWITE!!! -jak pisało na końcu 2 cele pakiet -to chyba li-poly -tylko li-poly ciężko dostać -a li-jon których używam są cięzsze... silniczki -bezszczotkowe przeróbki cd- mam i są ekstra -tylko podobny modelik by trzeba sklecić

- bo moje moedliki pod te silniczki są za ciężkie do wiszenia

-osiągam ciąg rzędu 250 g -a model waży 290 g -jeśli by się zmieścić około 200 gram wagi gotów do lotu -to można by te cuda krecić -a mój model nie wisi - tylko wznoszenie ma jakieś 45 stopni

-i jeszcze pytanko -skąd plany takiego modeliku ??? pozdrawiam. Witek

Reply to
wit0