Bardzo OT - karta graficzna.

Wybaczcie, że zaśmiecam grupę, ale nie mam do kogo się zwrócić.
Chcę kupić używaną kartę graficzną, bo moja padła. Teraz używam
pożyczonej, beznadziejnej.
Mógłbym poszukać w sieci, na przykład na Allegro, ale nie ufam takim
zakupom od obcych. Co innego modelarz. Do tej pory korzystałem z
G-Force2MX i tej klasy karta zadowalałaby mnie. Nic lepszego nie
potrzebuję, bo komp jest dla mnie tylko narzędziem pomocnym w pracy,
nauce i modelarstwie.
Nowej karty nie chcę kupić, bo szkoda mi kasy. Jeśli macie gdzieś w
szafie niepotrzebną kartę lub chcecie wymienić swoją na nowszą, a starą
chcecie sprzedać, to proszę o kontakt.
Przepraszam za zaśmiecanie.
Reply to
PiotrP
popytam - sam nie mam , ale u mnie w sklepie jest stoisko komputrowe i kole¶ mo¿e mieæ có¶ takiego , ale to dopiero jutro i to wieczorem bo mam zajêcia do 20 - mo¿e byc ?
Reply to
Jerzy
w³a¶nie prowadze akcje poszukiwañ - lecz troche zbyt pózno jest na pe³ne rozwiniêcie frontu dzia³an
Reply to
Jerzy
Ju¿ drugi rok le¿y u mnie w szufladzie poprzednia karta i o ile mnie pamiêc nie myli to jest w³a¶nie GeForce2MX. Moge Ci j± sprezentowaæ. K³opot w tym ¿e le¿a³a w nieposzanowaniu przez ten czas wiêc mog³a ulec uszkodzeniu. Jutro j± do czego¶ wsadzê i sprawdzê czy nadal dzia³a. Je¶li tak to jako¶ Ci j± bêdzie trzeba przes³aæ, chyba ¿e wybierasz siê do Warszawy :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ja moge sprzedac Rive TNT M64 32 MB stan idealny :) klasa podobna
Reply to
Irc
Wiadomość od "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>
Jerzy, wielkie dzięki!!! Na razie poczekajmy na wynik próby Roberta. Jeśli karta o której pisze nie będzie działała, to dam Ci znać. Jestem... no zszokowany. Oczywiście mile. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Reply to
PiotrP
Jakby co to ta moja karta zosta³a sprawdzona i dzia³a. Teraz ju¿ jest ³adnie spakowana i czeka na ustalenie sposobu wysy³ki/odbioru, chyba, ¿e kto¶ ma do oddania dla Piotra co¶ lepszego. Ta moja to GeForce2 440MX. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Dnia 2003-12-18 22:37, Użytkownik PiotrP napisał:
Będę we wtorek w Chełmnie. Mam starą S3Trio. Żadna rewelacja, ale jako środek zastępczy na razie może wystarczyć. Jeżeli jesteś zainteresowany, to numer naszego telefonu znasz:)
Reply to
NaLesnik
Skorzystam z oferty Roberta, ale dziękuję.
Reply to
PiotrP