Biżuteria z żywicy epoksydowej

Mam pytanko:czy ktoś wie jak robić biżuterię z masy żywicznej? Wiadomo mi jest że potrzebna jest forma z Gumosilu np. ale chodzi mi o tecniczne sprawy,jakaś strona o wykonywaniu takich rzeczy itp Dzieki z góry za informację. Chodzi mi o bizuterie (kamień z żywicy a całośc w np.mosiądzu)

Reply to
dd

Z glebin modelarni ...

d> Mam pytanko:czy ktoś wie jak robić biżuterię z masy żywicznej? d> Wiadomo mi jest że potrzebna jest forma z Gumosilu np. d> ale chodzi mi o tecniczne sprawy,jakaś strona o wykonywaniu takich rzeczy d> itp d> Dzieki z góry za informację. d> Chodzi mi o bizuterie (kamień z żywicy a całośc w np.mosiądzu)

Strony jako takiej nie znam, ale przeszukaj forum PWM. Sam tam toczylem rozmowy i opisywalem soje proby w podobnym procederze. Na forum strony

tez toczyly sie dyskusje na ten temat. Goroco polecam.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Z tego co wiem najlepsza metoda wykonania bizuterii jest:

-Wykonanie modelu 3D w jakims programie CAD (nawet prosty jak cep autocad sie nadaje - tu oświece niektorych.. CAD to nie tylko AutoCAD :)

-Eksport pliku do formatu *.stl

-Import pliku na maszynie stereolitograficznej

Otrzymasz gotowy model z zywicy z ktorym idziesz do jubilera i on Ci to pięknie odleje no chyba ze chcesz zrobic to sam ;-)

Pozdro i powodzenia Slawek

Reply to
Slawek

Użytkownik "Slawek" <Slawek_z_krainy snipped-for-privacy@gdziestam.pl napisał w wiadomoœci news:d8neeu$ffn$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Czeœć!

A gdzie szukać takiej maszyny stereolitograficznej?

Pozdrowienia. Krzysztof.

Reply to
ktabaczynski

Użytkownik "ktabaczynski" snipped-for-privacy@wp.pl napisał

Np na Politechnice Wroclawskiej. Odezwij sie na priv to podam CI dokladny namiar na goscia ktory sie tym zajmuje. Koszt takiej "imprezy" jest jednak dosc znaczny ( ok 35 zł za gram zywicy - obraczka to okolo 3 g)

Pozdro Slawek

aha.. mo mail..

sim<-malpa->biskupin.wroc.pl

Reply to