Czym to kleic?

Witam
Potrzebuje skleic dwa elementy - jeden metalowy (chyba mosiadz), a drugi to
polietylen. Polietylen zawsze byl nieprzyjazny, jesli chodzi o klejenie.
Teraz pewnie juz sa kleje, ktorymi mozna to w miare skutecznie skleic.
Prosze o informacje jaki klej sobie z tym poradzi.
Dziekuje i pozdrawiam
Darek
Reply to
Dariusz Jaskowski
Witam Wed³ug mojej wiedzy polietylenu nie da siê skutecznie kleiæ ale na pewno mo¿na go zgrzewaæ. Pozdrawiam Piotr Piechota
Reply to
Piotr Piechota
I ja potwierdzam powyższe. Jakiś czas temu probowałem naprawiać deskę windurfingową której poszycie robione było na bazie polietylenu. Za każdym podejsciem masa klejąca odpryskiwala przy najmniejszym naprężeniu. Pojechałem do specjalistycznego serwisu. Też nie pomogli.
BTW: Pomimo powyższej wady (tzn. braku mozliwośći naprawy) deska miała niesmowitą wytrzymałość na uderzenia (była z serii "hard-core") Przy mocniejszym uderzeniu powstawało co najwyżej wgniecenie, za to żadnych pęknięć. Uszkodzenie o którym piszę powyżej polegało na wyrwaniu platikowego elementu zalanego w poszyciu. Samo poszycie do końca pozostalo nietknięte.
PS Czuję się jakbym pisał na pl.rec.windsurfing...
Reply to
Jakub Mendys
witam w takim przypadku nituje polietylen. tzn. . nawiercam mosi±dz lub inny materia³ i wtapiam go tak ¿eby przez dziurki cos wychodzi³o a ca³o¶æ na gor±co pokrywam warstwa polietylenu . Kilka razy siê uda³o :-)) M
Reply to
Marek
Dariusz Jaskowski snipped-for-privacy@galkom.com.pl> napisał(a):
Polietylen mozna kleic klejami cyjanoakrylowymi z dodatkiem specjalnego aktywatora dla CA. Zobacz np. na stronie Loctite. Kiedys cos takiego mieli. A moze to byl Wurth ? Pozdr.
Reply to
Wojciech Michalik