Czym to kleic?

Witam
Potrzebuje skleic dwa elementy - jeden metalowy (chyba mosiadz), a drugi to polietylen. Polietylen zawsze byl nieprzyjazny, jesli chodzi o klejenie.
Teraz pewnie juz sa kleje, ktorymi mozna to w miare skutecznie skleic. Prosze o informacje jaki klej sobie z tym poradzi.
Dziekuje i pozdrawiam
Darek
Witam Według mojej wiedzy polietylenu nie da się skutecznie kleić ale na pewno można go zgrzewać. Pozdrawiam Piotr Piechota
Piotr Piechota wrote:

I ja potwierdzam powyższe. Jakiś czas temu probowałem naprawiać deskę windurfingową której poszycie robione było na bazie polietylenu. Za każdym podejsciem masa klejąca odpryskiwala przy najmniejszym naprężeniu. Pojechałem do specjalistycznego serwisu. Też nie pomogli.
BTW: Pomimo powyższej wady (tzn. braku mozliwośći naprawy) deska miała niesmowitą wytrzymałość na uderzenia (była z serii "hard-core") Przy mocniejszym uderzeniu powstawało co najwyżej wgniecenie, za to żadnych pęknięć. Uszkodzenie o którym piszę powyżej polegało na wyrwaniu platikowego elementu zalanego w poszyciu. Samo poszycie do końca pozostalo nietknięte.
PS Czuję się jakbym pisał na pl.rec.windsurfing...
witam w takim przypadku nituje polietylen. tzn. . nawiercam mosiądz lub inny materiał i wtapiam go tak żeby przez dziurki cos wychodziło a całość na gorąco pokrywam warstwa polietylenu . Kilka razy się udało :-)) M

Polietylen mozna kleic klejami cyjanoakrylowymi z dodatkiem specjalnego aktywatora dla CA. Zobacz np. na stronie Loctite. Kiedys cos takiego mieli. A moze to byl Wurth ? Pozdr.