Film ze zlotu z Piły

Spotkała mnie dzisiaj wielka niespodzianka
Otrzymałem Film DVD ze zlotu w Pile
wykonany przez Przemysława Lewandowskiego
"SONIX-a"
Niesłychanie miłe wspomnienia oraz profesjonalny
montaż przywróciły tamten klimat.
Jeszcze raz Wielkie podziękowania dla autorów
no i organizatorów.
POLECAM WSZYSTKIM
Reply to
Janusz S. `Jasmin
Witam.
Jeśli by była możliwość zrobienia kopii to chętnie bym się na to pisał. Pozdrawiam. Tomek
Reply to
Maveric
Użytkownik "Maveric" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...
Witam.
Poszukaj postu o DVD Piła 2003 z 30.09 , a nie od razu namawiasz kolegów do piractwa ;-) .
Pozdrawiam.
Przemek Lewandowski (Sonix)
Reply to
Sonix
Ok. dzieki. Pozdrawiam
Reply to
Maveric
Użytkownik "Arcimek" snipped-for-privacy@f.plNOSPAM napisał w wiadomości news:Xns941481CF629E5arcimekpwm@193.110.122.80...
Witam.
Jeżeli uporam się tylko z wysyłkami wersji DVD, to pomyślę o wersji CD :-) . Kwestia kodeka. Wiem że z DivX'ami zawsze jest problem z wersją kodeka, więc chyba lepiej zrobić MPEG2 lub WMV?
Czekam na opinie.
Pozdrawiam.
Przemek Lewandowski (Sonix)
Reply to
Sonix
Witam, I ja otrzymałem tą płytkę. Wszystkim, którzy chcą mieć "multimedialną" pamiątkę ze Zlotu polecam. Całość jest fajnie zrobiona. Jak to na DVD jest menu - wybór wydarzeń, gdzie trzeba występuję świetnie dopasowany podkład muzyczny. Naprawdę kawał dobrej roboty. Aż rodzi się pytanie: "że też mu (Sonixowi) się chciało?" :) Ostatnio sam trochę sie bawię (no, próbuję) obróbką wideo i kosztuje ta zabawa sporo czasu.. --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
khpmodel