gdzie dostanę cienkie gwintowane pręty (i nakrętki)

Witam Jak zrobić domową wyważarkę do łopat śmigłowca łatwo znaleźć. Weź dwie szklanki, nagwintowany pręt, skręć razem łopaty i patrz co się będzie
działo. Tylko w wypadku elektryków, gdzie łopaty nie są wielki, otwory na ich końcach to 1mm lub góra 1.5mm (HB CP2 i CP3). Czy ktoś wie gdzie można kupić nagwintowany pręt o średnicy 1mm. Byłem w kilku ogólnobudowlanych sklepach ale tam mają pręty od 3mm. Na alledrogo ktoś handluje prętami 2mm, to nadal za dużo. A może ktoś podzieli się wiedzą jak zrobić wyważarkę dla małych łopat, w których prowadzenie to mały otworek 1mm. Jakie jest mocowanie w oryginalnej wyważarce. Widziałem kilka zdjęć ze sklepów internetowych, ale jakie są rzeczywiste wymiary tych "wag szalkowych" nie potrafię dojść.
pozdrawiam Marek
ps. (ta grupa to jeszcze działa? bo chyba jakoś tak nikt nic nie pisze, i nie wiem czy dostanę jakąkolwiek odpowiedz)
Użytkownik ToTylkoJa napisał:

Moja metoda wyważania jest dość prymitywna ale IMHO słuszna. zdemontować łopaty wirnika, zdjąć lub odsunąć silnik napędowy i położyć heli na boku tak by oś była poziomo i pokręcić wirnikiem. Cięższa łopatka pójdzie w dół, powtórzyć kilka razy coby się upewnić, skorygować, pokręcić itd.

Fora panie... w obecnych czasach chyba tylko informatycy doceniają NNTP.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
W dniu 08.12.2011 11:52, ToTylkoJa pisze:

Cze .U mnie najmniejsza rubka bya 2mm.ja bym zacz szuka narzynki,popatrz w hurtowniach narzdziowych moe tam zamwisz.W Poznaniu jest taka lecz nie pytaem si o takie.daj zna.Ja te mam mae czci i wiem jaki to kopot zapraszam www.corvettemodel.blogspot.com
wiadomości

szprycha rowerowa