Glow Star

Witajcie
Na prośbę kolegi zapytywuję co to jest takiego Glow Star ( w tym przypadku firmy Simprop) ?Znajduje sie to w modelu samochodu i kolega nie ma pojecia
jakie jest tego przeznaczenie i do czego to w ogóle słuzy .Może ktoś mądry nas oświeci ? ;-)
pozdrawiam serdecznie Kamila

Troll ?
http://www.simprop.de/Seiten/Modellbau/GlowStar.htm
pierwszy link z googla
PMK

Raczej dysguglia
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Nie troll :-)

Znalazłam ten link ,ale wcale nie jestem mądrzejsza tym bardziej ,że nie po polsku.Chodzi mi tylko o kilka zdań tłumaczących jaka rolę spełnia to urządzenie w modelu.I prosze o to jako modelarski laik a nie jako troll ;-)
Pozdrawiam Kamila
To pokładowy podgrzewacz świecy. Taki, jak tutaj: http://www.modelarski.com/index.php?page=product&id $62
Silnik stabilniej chodzi na wolnych obrotach, można uruchamiać bez podłączania zewnętrznych kabli.
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Bardzo,bardzo dziękuję :-) Kamila