jakie farby do depronu ??

Witam,
porad¼cie jakimi farbami najlepiej pomalowaæ model depronowy
pzdr
Leszek
Reply to
Leszek Balcerek
podobno ¶wietnie siê nadaj± Humbrolki, te do modeli plastikowych...
Reply to
batched
Malowałem Sidoluxem barwionym pigmentem do farb emulsyjnych (trudno chyba o tańszy zastaw). W zasadzie dobrze kryje i trzyma, tylko za wylotem z tłumika pozostaje odbarwiona (zmyta) smuga - ponoć to sprawka nitro... Pozdrawiam Grzegorz
Reply to
grzego40
Dnia 10/15/2003 08:51 AM, Użytkownik Leszek Balcerek napisał:
ja malowałem depron zwykłą farbą akrylową, do mebli nie śmierdzi i trzyma się nieźle
Reply to
Jakub Witkowski
Witajcie
Ja równie¿ u¿ywam farb acrylowych, dobrze kryj±, trzymaj± sie nie¼le no i nie trzeba ¿adnych rozpuszczalników zw³aszcza ¿e depron szybko reaguje z takimi odczynnikami. Malowa³em farb± w sprayu jednak¿e nie polecam gdy¿ nale¿y nak³adaæ bardzo cienkie warstwy i kilkakrotnie malowaæ model poniewa¿ gaz zawarty w sprayu po zetkniêciu z depronem paruje powoduj±c powstawanie b±belków na powierzchni, co nie wygl±da za ³adnie. Obecnie stosuje acryl (do rozcieñczania wod±) i maluje pistoletem. Efekt rewelacja.
LarsD

LarsD
Wiadomość od "Leszek Balcerek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>
Ja malowałem Humbrolem i jest OK.